Free Cursors

LÖRDAG!!!!!

Ja, här sitter jag nu, nyduschad och kan inget annat... *ler* Jag belönar mig själv med att blogga och prata med vännerna på MSN...
Idag har jag våtdammat överallt, diskat alla ljusstakar till värmeljus som vi har överallt (ca 40 st), bytt lite dukar, dammsugit, torkat alla golv, tvättat tre maskiner och hängt dessa... Så jag känner mig väl värd att få sitta här nu... Eller vad säger ni???

Maken är i Jönköping med två kompisar o spelar golf och kommer väl hem vid 17-tiden typ... Ska bli så skönt, det är så tomt, ingen att krama, ingen att pussa på, ingen att prata med (kaninen svarar ju inte...)... Läste hos
Fia att hon hade en exakt likadan kväll igår och dag idag, utan maken vid sin sida... Ja, jag säger som Fia, det är tomt o tyst... Visst behöver man egentid för sig själv o så, det är nyttigt att sakna lite ibland, men det gör jag ju bara han åker hemifrån..... *snyft*
 Till min man......

image243

Ikväll blir det mys framför tv:n som sagt, jag gillar Doobidoo, som numera gått tillbaka till ordiarie sändningstid 20.00, samtidigt som Idol, så jag börjar med reprisen av Doobidoo kl.17... Sen blir det nog Deal or no deal kl.20 och efter det vet jag inte, vi har köpt två nya filmer (nya för oss, men har väl några år på nacken..) med Nicole Kidman som vi båda gillar och kanske det blir en av dom... Vem vet??

Imorgon bär det av till landet med maken och svärmor, ska tömma musfällorna (om det kommit in några möss vill säga) och sen innan vi åker hemåt ska vi se om det kommit några trattkantareller... Jag trotsar älgjakten, jägarna blir väl tokiga om de ser mig, men bara måste ha lite "trattisar" i frysen under vinterhalvåret, det är ju sååå gott!!!

Jag ber att få önska er alla en underbar lördagskväll!!!
image244 image245
Mys nu med mycket värmeljus, DET är väl föööör rmysigt nu när det blir mörkare på kvällarna!!!!!!!!!
Och ät lite myyyysig middag!!!!

Kramar i massor från "Nygifta frun"...

Kloka ord:
Postat av: Fia

Skönt att ha fått städat! Ja det blir ju väldigt tomt och tyst när man är själv, men snart så är de hemma igen:)Mys nu riktigt ordentligt tillsammans ikväll:)Kram

2007-10-20 @ 16:13:06
URL: http://fiasdiary.blogg.se
Postat av: Cim

Fia: Detsamma, ta tillvara på en underbar lördagkväll... kramisar :)

2007-10-20 @ 16:45:57
URL: http://www.nygiftafrun.blogg.se
Postat av: Camilliondollar Baby

Va du har varit duktig idag! Hoppas på en fortsatt trevlig kväll.

Kram

2007-10-20 @ 18:34:51
URL: http://BlogglosaCamilla.Blogg.se
Postat av: Åsa

Vilken skön dag o vad duktig du har varit! Jag ville inte alls stiga ur sängen imorse..blev sent o sov inte många timmar..men hade det såååå underbart igår..o när vi kom hem med..hihihi.. Hoppas din dag har vart lugn o skön sen städningen! Typiskt att jag inte har varit hemma då vi kunnat tjöta hur mycket som helt ju! Miss ya o lav ya! Pözzz o hälsa! Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam...

2007-10-20 @ 20:12:18
URL: http://snopie.blogg.se
Postat av: Evelina

ja visst blir det tomt utan sin jämlike =)
hoppas kvällen var bra för er!
kram

2007-10-20 @ 21:45:48
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Camilliondollar Baby

Kikar in för att säga god natt och sov gott!

Kram

2007-10-21 @ 00:10:46
URL: http://BlogglosaCamilla.Blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0