Free Cursors

Ojojoj...

image235...vad det saknas uppdatering här, åtminstone om man läser kommentarerna på min blogg... Kul, alla ni som skriver!!! TACK!!! Det är alltid lika kul att få kommentarer, helt suveränt kul! Men NI, som läser och tittar runt och INTE skriver, kan ni inte bara ge ett tecken ifrån er, det vore såååå kul om ni skrev nåt litet bara... Eftersom jag har räknare så ser jag att det är bra många fler som är inne o läser än som skriver nåt... SNÄÄÄLLAAAAAAA!!!!!!!!

Ja, vi var alltså till Åland söndag-måndag, maken och jag. Det var en ren jobbarresa, så ni som trodde det skulle komma smaskiga historier om fest och party, icke-sa-nicke... Jodå, det var lite god mat och dryck på söndagskvällen, sen var det dans... Det var nästan 1400 människor på båten, från 800 olika företag från vår kommun och några kommuner runtom oss... Mycket nya kontakter blev det, byte av visitkort etc. På bildäck hade de inrett med heltäckningsmattor, vinröda skynken efter väggarna, så man kunde knappt fatta att man var på bildäck. Ja, HELA båten (Viking Line Cinderella) var alltså hyrd av Promotion här i stan, för att få samman massor av företag som kan arbeta tillsammans eller kanske bara hjälpa varandra... Måndagen var en ren jobbardag, bara föreläsningar, seminarier och mingel med olika företagare. Men det var såååå kul, vi var med förra året men det var helt annorlunda nu, såå bra!!! Ja ja, det är klart man hann en resa i taxfree-butiken också, vad trodde ni??? Så vi fick med oss lite smått och gott hem, o några överraskningar till barnen också... Det är ju viktigt!!!

Igår var det då till att jobba ikapp det man inte hade gjort i måndags, så det var mer än fullt upp... Idag har jag varit till veterinären med lilla kaninen (klippt tänder och klor), så nu är han som nyrenoverad. Åker till veterinären med honom var 6-8 vecka, för hans tänder växer så det knakar. Han har ett litet bettfel som gör att tänderna slits inte på rätt sätt när han äter, och det spelar ingen roll om jag ger honom mycket hårt bröd (som han i och för sig blir sååå dålig i magen av) eller lägger in en pinne som han kan gnaga på, de växer i alla fall... Och nu har vi ju en veterinär som är gudomlig och har en lika underbar assistent (kanske är det frun, vad vet jag) som alltid ställer upp, så vad gör det, klart vår lilla Snutt ska må bra. Så när vi kom hem fick han vara ute i dotterns rum (där han har sin bur etc.) i flera timmar, sen gjorde jag rent buren och la in massor med skön halm, nytt hö och fräsch mat, så nu går det ingen som helst nöd på honom...

Imorgon har vi strömlöst här mellan ca 9-13.30, så ni vet varför jag inte är inne o hälsar på era bloggar..

På fredag-lördag åker maken med sina kompisar o spelar golf, så då ska jag gotta mig med god mat, kaffe o godis på fredagskvällen, se på Idol o sånt som jag vill se... Inte för att vi nånsin bråkar om kanaler eller så, men ändå... Ja, det är klart, enda gången jag är missnöjd är väl när det är fotboll... På bästa sändningstid så det ä rju alltid nåt manskulle velat ha sett... (som ikväll, kl.20.00, Bonde söker fru, DET skulle jag vilja se!!!) Men han är så underbar och skämmer bort mig med så mycket så jag ska titta runt på lite bloggar och fixa lite på datorn istället, ta ett glas vin och va´som en människa!!!

Oj, vad jag skrev nu då, hoppas ni blir nöjda!!!
Massor av kramar från den nygifta lilla frun!!!!!!!!

image237

Vad tittar NI på en kväll som denna?????

Kloka ord:
Postat av: Fia

Lät väldigt trevligt tycker jag:)Kul!

2007-10-17 @ 16:12:39
URL: http://fiasdiary.blogg.se
Postat av: sessan

Vad vi tittar på nu??
Jodå i kväll är det landskamp i fottboll!!!!!
Så sessan sitter framför datorn ja *LOL*

Så bra att lilla kanin fått lite kortare tänder da. Jag ryser bara vid tanken eftersom jag lider av fyllständig tandläkar skräck.
Njut vinet & ta ett glas för mig också ;D
Ha en fantastisk kväll
Kram

2007-10-17 @ 18:38:29
URL: http://[email protected]
Postat av: Evelina

vad bra att resan var bra!! o klart barnen ska ha lite överraskningar =) hihi!
varför kommer ni ha strömlöst då? inte så lång tid som tur var men ändå =)
kram!

2007-10-17 @ 19:17:05
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Åsa

Ni har haft det grymt skönt där låter det som!!
Visst e det skönt att få ta en sån tur då o då även om det e med jobb! Här går allt i ett o jag har knappt tid till nåt känns det som! Msn har inte vart o tänka på, men denna veckan med sen så lugnar det ner sig! Miss you älott o hoppas du inte tröttnar på mig eftersom jag aldrig e nåbar! men som sagt. denna veckan med sen så.. lav ya! Pözz o kramizar i massor!!!! Hälsa familjen!

2007-10-17 @ 19:21:47
URL: http://snopie.blogg.se
Postat av: Evelina

ja jäklar det var ett fint namn =) men kanske mer till en häst =) tänker jag mig i af =) du får påminna mig om jag skulle köpa en häst nån gång =)
kattnamn ska ju gärna ha s i!
kram o godnatt

2007-10-17 @ 21:16:19
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: mezzie

Läser men är dålig på kommenterar.. men snaart så är praktiken slut och då kommer man tillbaka :-P
Kraaamisar

2007-10-17 @ 22:35:19
Postat av: Pia

Trevligt låter det som, och ingen sjögång då ;)

2007-10-18 @ 06:44:01
URL: http://zanahoria.blogg.se
Postat av: Sofie

Klart jag ska ge ett tecken ifrån mig! ;-) Jag vet hur det känns när man ser besöks statestiken och det är FÅ kommentarer.. Ha en bra kväll! /Sofie

2007-10-18 @ 19:31:30
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Carola

Hej, ville bara titta förbi. Jag har också en räknare och det är perfekt och ha lite koll på trafiken.Trevlig kväll

2007-10-18 @ 20:17:12
URL: http://carolangel.blogg.se
Postat av: Åsa

Natti gums!! Sov gott o dröm underbara drömmar! Pözz o kramen! ; )

2007-10-18 @ 22:10:04
URL: http://snopie.blogg.se
Postat av: Mia

Va kul att resan gick bra :-)
Kram

2007-10-18 @ 22:42:32
URL: http://studentmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0