Free Cursors

SÖNDAG!!!


image223



image222

Mina vänner,
Här kommer en kort resumé på vår nostalgikväll... Vi hade ju våra bästa vänner här igår och vi började med lite bubbelvin, oliver, skinka, onsalakorv och jordnötter. Mumsigt värre.... Till det tittade vi på filmen som en annan vän till maken spelade in då vi gifte oss... Ja, jag grät, som vanligt, kan bara inte låta bli!!! Har aldrig känt mig så vacker i hela mitt liv, åååh vilken underbar dag!!! Kan inte fatta att det är drygt 4 månader sen vi gifte oss...
Sen grillade vi på sten (för er som inte vet vad det är kan titta på förra inlägget) och drack gott rödvin till det. Efter det blev det kaffe och under tiden vi drack det tittade vi på egeninspelad film från konserten med Rod Stewart vi var på i somras med vännerna som var här igår. (Fick det i bröllopspresent av dom) Sen kom vi på att när vi var tillsammans o tittade på Tomas Ledin (+ Andreas Johnsson och Jill Johnson) här i stan förra hösten så spelade min make in en film också, så vi klämde den också... Ja, det var sååå trevligt, det är världens underbaraste människor, inget märkvärdigt utan man är som man är, bjuder på det man har etc. DET gillar jag!!!

Jaha, nu är mannen ute o spelar golf med sina kompisar, kommer väl hem vid 17-tiden kan jag tro. Det blev mycket kött kvar igår så idag blir det lite rester till middag. Sonen kommer sen och det finns naturligtvis till honom också. Han ska sova här inatt, myyyyysigt!!!
Ikväll ska vi se "Ensam mamma söker", det tycker jag är rätt kul! Annars tycker jag det är rätt dött på tv numera. VAD TITTAR NI PÅ???

Har varit iväg och handlat lite, frukostpålägg till sonen och en kvällstidning... Sen var jag o köpte spån till kaninen så nu har han sååå rent och fint i sin bur, då njuter han, det märks...

image216 Såhär rent och fint fick han...image217 Nöjd kanin!

Nehej ni, nu ska jag hänga en tvätt, sen ska jag bara slappa och kika runt bland mina favoritbloggar och ge lite kuliga kommentarer till er...

Ha en underbar söndag alla ni, varma kramar från mig!!!


image224

PS. TACK Mira för en härlig och som alltid kul pratstund i telefon nyss, DU e hur kul som helst, min lilla häxkompis!!! PÖZZ!!!!!!

Kloka ord:
Postat av: Mira

Och du är världens goaste!!
Ha en bra dag, gumman!!!
Största kramen!!!

2007-10-07 @ 16:27:11
URL: http://husfrun.blogg.se
Postat av: Camilliondollar Baby

Låter som ni hade en trevlig kväll!
På söndagar finns det inte så mycket på tv´n, som är värt att kolla på. Kram

2007-10-07 @ 16:33:09
URL: http://BlogglosaCamilla.blogg.se
Postat av: Åsa

Ja ni hade en kanonkväll!! : ) Jag hade gärna sett lite bröllopsbilder! ; ) På msnfotot ser ni såååå fina ut! Hoppas söndagen blev precis som du önskade o att du får en skön natt där! När ska vi lyckas på msn??? Pussar o kramar i massor min vän!

2007-10-07 @ 21:20:22
URL: http://snopie.blogg.se
Postat av: Jessica

låter ju verklien som om ni hade en underbar kväll!
kram!

2007-10-07 @ 23:22:28
URL: http://germanchick.blogg.se
Postat av: Nita

Okay, jag säger väl nåt då :-) Det verkar som att ni hade en trevlig helg ;-) Det har jag haft iaf till stor del.
Kramelikram!

2007-10-08 @ 08:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0