Free Cursors

En lista från Mezzie... Jag utmanar er längst ner under listan...

Vilket ämne gillade du mest i skolan? Matte
Nämn ett jobb som du aldrig skulle kunna tänka dig att ha: Är nöjd med det jag har!!
Är du troende? Både och, det finns något, men vad
Vilken färg har din tandborste? Silver/röd
Har du åkt ambulans nån gång? Näe
Tycker du om DrPepper? Njae
Har du fått massage nån gång? Mmm, vad skönt!!!
När klippte du dig senast? Nån månad sen
Sötlakrits eller saltlakrits? Saltlakrits
Ser du dig själv som lång eller kort? Lagom kort ;-)
Vad har din mobiltelefon för märke? NOKIA såklart
McDonald´s eller Max? Båda är goda, men Max har bättre strips
Har du ett överkast på din säng? Njae, det ligger bredvid
Har du brutit nåt ben nån gång?
Använder du ett bokmärke eller gör du "hundöron" i böcker? Hundöron, tyvärr
Hyrfilm eller biobesök? Film hemma är mysigare
Tycker
du om ord? Mmm, goa såna ;-)
Minns du någon speciell person från din barndom? Ja, det är klart man gör..
Har du hår på ryggen? *yeck* nääää
Äter du fiskbullar? JAAAAAAAAAA, i hummersås
Beskriv din humor: Tokig o sjuk
Använder du morgonrock? Ja, höst/vinter
Sist du dammsög, dammsög du bakom soffan då? JAPP!
Nämn en sexställning du gillar: Skulle aldrig falla mig in i att svara på en sån fråga!!!!!
Har du ordning eller oordning i dina byrålådor? Ordning
När blir man vuxen, enligt dig? Ja du, det kan man undra
Använder du balsam efter schamponeringen? Ja.
Nämn en skiva ur din skivsamling: Jill Johnson/Rott and wings
Vad gjorde du i går kväll? Åt gott o tittade på golf på tv, med min make
Yngre eller äldre män? Äldre
Använder du accessoarer? Ja, o jag tar aldrig av mig förlovnings- eller vigselringen!!! I övrigt två ringar till, örhängen och ett guldhalsband.
Har du varit riktigt, riktigt megafull någon gång? Mmmm *skäms*
Vill du skaffa barn? Jag har en son och två bonusbarn, det är bra nu
Hund eller katt? Nej tack
Har du några syskon? Mmm, en lillebror
Var är dina föräldrar ifrån? Örebro
Har du hånglat med någon av samma kön? NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
Vilken kanal tycker du bäst om? Blandat
Brukar du handla på second hand? Nån gång har man väl köpt nån prydnadsgrej och så killarnas tv förstås!!!
Har du en tatuering någonstans? NO WAY
Jeans eller shorts? Jeans
Var fikar du helst? Hemma
Vilken butik hittar du alltid någonting i? H&M, KappAhl och Lindex
Vinter eller sommar? SOMMAR
Vem står dig närmast? Min make och min mor
Vilket klädesplagg är ditt bästa köp? Mina senaste jeans, har inte ägt ett par jeans på många år!
Till vilket land skulle du vilja åka? Grekland
Var bor du om 10 år? Ingen aning
Världens bästa uppfinning?
Mammagris eller pappas lilla flicka? MAMMAS flicka
Hur svarar du i telefonen? Med mitt namn 
Har du någon dålig ovana?
Snurrar i håret när jag är trött
Skulle du kunna byta liv med någon, och i så fall med vem? ALDRIG I LIVET!!
Är du duktig i skolan? Jo, jag klarade mig, men jag var lat.. ;-)
Kommer du ihåg första kyssen med din älskade? Hur skulle man kunna glömma??? 

Jag utmanar: Mia, Åsa, Nita, Sessan och Junitjej...

Kramisarimage141

Kloka ord:
Postat av: Sessan

Tog den jag vet du ;0)

2007-09-03 @ 14:29:21
URL: http://www.sessanochprinsessans.blogg.se
Postat av: Nita

Utmanade dej å utmanar andra ;-)

2007-09-04 @ 16:31:22
URL: http://nitas.blogg.se
Postat av: Åsa

Hihihi..undrar bara om d e mej du menar eller nån annan? ; / Kramar!!

2007-09-09 @ 17:59:56
URL: http://snopie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0