Free Cursors

Ett kort litet inlägg, men men...



image178

...välment i alla fall...

Ja, idag har det gått för runt, sonen kom ner o väckte mig 08.20, men jag var liiiiite vaken, så vi gick upp och jag fixade frukost, väckte maken och så åt vi en god frukost. Maken stack ut o sprang (puh, jag blir trött bara jag tänker på det...) och då satte jag fart... Gjorde rent åt kaninen, dammsög, planterade ut två en-liknande barrväxter i varsin urna på verandan, städade av badrummet, tvättade en maskin, diskade, duschade och tvättade håret och nu har jag precis målat mina naglar... PUH!!!!!!! Och det bästa var ju att jag hann blogga lite också...

image176Nu behöver jag inte göra mer idag... *ler*
Vid 15-tiden kommer min mor o hennes "gube", och mina svärföräldrar, makens son fyller 10 imorgon så vi ska ha lite födelsedagsfirande idag. Lite kaffe o smörgåstårta, gott gott!!! Sen ikväll blir det födelsedagsmiddag, barnens absoluta favorit, kokt potatis, stekt fläsk med löksås... Efter det ska vi se på Deal or no Deal, det tycker vi alla 5 är bra... image177 Då sitter vi bänkade framför en sån här, mys mys med massa tända ljus och kanske till och med ett glas vin...

Imorgon bär det av ca 10.15, min son har innebandyträning mellan 11-12... Sen blir det fixa lite mat och sen ska makens son på fotbollsmatch så de åker kanske vid 15 tiden... Jag ska skjutsa sonen till pappa på eftermiddagen och sen blir det sådär tomt och tyst i huset igen..

Nehej, nu ska det förberedas lite här, men vi hörs snart igen...

TACK alla ni som skriver kommentarer, men enligt statistiken så ser jag att det är lååångt fler än ni som tittar på min sida... SNÄLLA NI som är här o tittar runt, kan ni inte tala om att ni varit här?? Skulle vara sååå kul!!!

Kramisar
image179

Kloka ord:
Postat av: karin

sådär ja! hamnade av någon anledning här och eftersom du ber så snällt så skriver jag en kommentar ;D
såg att du traskade upp 8.20, jag hade årets sovmorgon och blev inte väckt förrän 10! haha

2007-09-15 @ 15:47:28
URL: http://khurre.blogg.se
Postat av: Evelina

åh, så gott med smörgåstårta! det måste jag äta snart!!!
hoppas kvällen blir bra, o kalaset med!
kramar

2007-09-15 @ 16:50:38
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: sanna

svar: Hmm, ingen anning om vart jag hittade din blogg. Antagligen hade du kommenterat i nån annans blogg och så klickade jag in på dig ;P I dont remember.

2007-09-15 @ 17:05:47
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Åsa

Låter som en skön dag där ialf trots städ o dtök! Men visst e det skönt att ha allt gjort så e d bara att sätta sej o njuta på kvällen! Pözz o kram/Åsa.
*Grattis till födelsedagsbarnet* ; )

2007-09-15 @ 19:52:06
URL: http://snopie.blogg.se
Postat av: Junitjej

Hur tycker du att en vän ska vara? Läs på min blogg.

2007-09-16 @ 09:05:55
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0