Free Cursors

HALLÅ!!!!!!

Hoppas ni blir glada över att jag kan blogga lite innan fredagen, trodde det skulle bli svårt, men men det gick ju bra!!!

Har folk på jobbet idag, men de klarar sig själva och jag behöver bara dit när det är dags för fika... Maken var där och gjorde fika åt dom på fm och jag fixar nu i em. Jag var på kundbesök imorse så därför fick maken ordna med det. Men han är sååå underbar maken min, ställer alltid upp och det är ingenting som är omöjligt! Och vet ni vad som är det bästa?? Han är min!!!!!!!!! image158Älskar honom sååååååååå vansinnigt mycket!!!

I eftermiddag ska jag åka o handla lite mat och grejs till kaninen. Vi har skämt bort den lilla godingen med såndär god mat, (flingor och allt möjligt) men nu har han fått så otroligt känslig mage, så han kan inte äta den längre. Igår gjorde tjejen rent åt honom, gav honom mat (den goda blandad med pellets) och nu var det bara att göra rent åt honom igen, det var nerlortat i hela buren. Så han har knappt hunnit gå på pottan heller (har sån där plastgrej i hörnet som han hoppar upp o gör sina behov i), så han har kanske haft ont den lille... Så nu kommer jag att ta bort den där "goda" maten, så det blir bara hö och pellets från och med nu, vilket också är kaninens basföda, så det ska nog gå bra... image159 Här ser ni den lille sova i buren...

Imorgon ska vi putsa de sista fönstren härhemma, ska bli såååå skönt för det är de smutsigaste kvar, då jag inte putsade dessa i våras. (slarvmaja!!!) Sen ska jag jobba undan lite, på nåt sätt kommer man in i det där med att jobba hemifrån, trodde det skulle vara svårt att ha disciplinen att göra det och inte tvätta, städa eller annat i första hand. Men det är faktiskt när jag verkligen jobbat undan och inte har mer som jag putsat fönster etc...

Sen, imorgon, ska vi ha myskväll, maken och jag, äta räkor o krabba (jag är inte så förtjust i krabba, så jag tar räkor istället), mumsigt.. Med lite gott bröd till och ett glas vitt vin... Titta på nåt kul på tv:n eller se nån bra film, bara vara vi två!!! Det är sååå mysigt, att få ha lite vuxentid, det är nåt alla föräldrar borde tänka på och unna sig... Viktigt tror jag!!! Nu har ju vi bara barn varannan vecka, men å andra sidan så är vi uppbokade på och med mycket annat de veckor som vi inte har barnen så det är betydelsefullt för oss ändå. (Det är golf, träning, maken springer vissa kvällar, städning, tvätt etc..)

På lördag ska vi grilla sten (ja, vi kallar det så när man steker mat på en racklette på bordet, alltså var och en gör sin egen mat) och det ska bli såååå gott!!!
image160
Vi får väl äta lite tidigare, för maken är så spänd och ska ju se fotbollen mellan Danmark och Sverige (tror jag det var, är väl inte sååå insatt, om man säger så). Så då kanske mamselamsen (jag, alltså...) sitter o bloggar då, eller nåt annat kul??? Kan ju sitta vid datorn och komma med glada tillrop eller så, tycker ni inte det?

Nehej ni, nu ska jag avsluta detta inlägg, snart dags att åka till jobbet och fixa lite där. Sen handla o så... (Ska överraska maken med egenpanerade schnitzlar, kokt potatis, gräddsås med champinjoner, syltlök och gele när han kommer hem. Han är ute på uppdrag i eftermiddag och kommer inte hem förrän tidigast 17.30... Det är så härligt att överraska!!!

Ha en skön eftermiddag, mina vänner!!!

Kramisar på er!!! image161

Kloka ord:
Postat av: Åsa

Så mysigt ni verkar ha!! : ) Klart man inte missar fotbollen på lördag!! Kraaamar!

2007-09-06 @ 13:13:29
URL: http://snopie.blogg.se
Postat av: Sessan

Du ÄR bara the perfekt house wife !!!
Din kärlek är värkligen oändligt till din mann.
Ha det fantastiskt & njut helt BF helg, det var
a long time ago i detta huset.......
Massa kramar

2007-09-07 @ 13:05:14
URL: http://www.sessanochprinsessans.blogg.se
Postat av: evelina

haha vilken sötis i buren =)
hoppas helgen har varit bra!?
kramar

2007-09-09 @ 18:52:15
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0