Free Cursors

HÖSTEN ÄR HÄR!!!

Nyss hemkomna från en underbar helg på landet med våra bästa vänner! Svampplockning, mysig samvaro, kräftskiva och trevligt sällskap...
Ja, svampar fanns det inte gott om, de få gula kantareller vi hittade gav vi till våra vänner att ta med sig hem och avnjuta tillsammans med äldstadottern som inte var med. Trattkantareller hade jag hoppats på att de börjat komma upp, men de lös med sin frånvaro... *snyft*
Igår kväll hade vi lite kräftskiva, gud så gott!!! Lite snaps och gott bröd till det. Hade sååå mysigt!

Såhär såg det ut.................... image138

Ja, nu märks det att det börja bli höst, kallt i huset när vi kom hem idag, ingen ved har vi... Otur... Ja, vi har en vedspis kvar i köket, såå himla mysigt att kunna elda, det blir sååå skön värme av det. Men men, man får hålla värmen med annat, som att hänga tvätt o greja istället... Ja, det blir ju en del att ta reda på när man kommer hem. Men vad gör det, alltid skönt att komma hem, konstigt nog.

Imorgon om det är hyfsat väder tänkte jag fråga min make om vi inte kan åka ut o spela lite golf, nu kommer hösten med stormsteg och det kan vara slutspelat ganska snart... *snyft*
image139

Ikäll blir det mys på tumanhand, maken ska grilla pepparbiff och så blir det lite runda pommes till det o så bearnaise. Kanske nån mysig film om det inte är nåt bra på tv... *ler*

Nehej ni, nu får ni klara er utan mig, nu ska jag hänga tvätt o umgås med min make.....
Världens bästa!!!

image140



Ha en skön kväll................... Det ska vi!!!
Kram på er!!! 

Kloka ord:
Postat av: Nita

Japp å hösten är ljuuuuuuuvlig likaså vintern! Idag skiner solen och det verkar bli en toppenfin höstdag. Naaajs!
Må gott å kramar i massor hörru :-)

2007-09-03 @ 07:59:43
URL: http://nitas.blogg.se
Postat av: Evelina

vad bra att ni hade det bra! =)
det märks verklgien att hösten är här! Brrr!
kram

2007-09-03 @ 22:03:34
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0