Free Cursors

Utmanad..

Så här ser en typisk vardag ut för mig:

* Vaknar mellan 06.30-07.15 på vardagar och runt 9 på helger och
säger god morgon till min make o pussar lite på honom.....                              image171

* Bäddar
* Går upp o säger god morgon till kaninen och ger honom en liten godis.. ;-)
* Duschar o gör mig iordning... (medan min underbara make gör god frukost)

* Äter frukost med min man

* Bäddar barnens sängar (om det är barnvecka...)
* Jobbar undan mail etc, eftersom jag för tillfället jobbar hemifrån
* Kör en tvättmaskin, dammar, dammsuger i det fall det behövs...
* Äter lunch om vi är hungriga, maken och jag

* Fortsätter att jobba undan...
* Hämtar sonen i skolan (om det är barnvecka)
* Fixar undan det sista jobb, maken lagar oftast middag

* Diskar och gör snyggt i köket
* Lite mys med familjen framför tv:n

* Nattar barn 21.00 om det är barnvecka...

* Tittar på tv med en kopp kaffe o glass (typ) och njuter med min make

* Nattar oss kanske vid 23-tiden...

Hur ser en typisk vardag ut för dig???
Jag utmanar:
Mia
Nita
Junitjej
Sofie

image172

Kloka ord:
Postat av: Åsa

Vad roligt att du gjorde den! Kul att få läsa! Kramar!

2007-09-13 @ 19:10:20
URL: http://snopie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0