Free Cursors

Godnatt mina vänner...

image996
NU är det sovdags... Är så glad över er som addat mig på min nya msn, som jag inte haft kontakt med förut, ja jag vet inte vad som hände, den bara la av, den gamla... Men men, shit happens... Och TACK även till er andra som jag haft kontkakt med förut som addat mig igen...
Imorgon blir det uppstigning tidigt, maken ska iväg till jobbet (skjutsad av frun = mig), skjutsa makens barn till skolan o så hem för att

BÄDDA RENT BARNENS SÄNGAR

DAMMA ÖVERALLT

BYTA DUKAR

VATTNA BLOMMOR

TVÄTTA EN ELLER TVÅ MASKINER

DAMMSUGA

TORKA GOLVEN

SKURA BADRUMMET

STÄDA ÅT KANINEN


Så ser min dag ut imorgon, hur ser eran ut??? Sååå, nu är det bäst att pallra sig i säng, eller vad tror ni???
Må så otroligt gott, mina underbara vänner..
Och TACK "Snigel" för en kort men trevlig pratstund på msn...

Massa kramar
Cimsan






Kloka ord:
Postat av: Elli

Tack själv! Verkar som du har fullt ös imorgon! Lycka till med allt som ska göras... Själv ska jag bara vara en stund på jobbet och sen hem å göra så lite som möjligt :) Försöker förtränga att jag måste tvätta.

Godnatt
Kram

2008-04-16 @ 22:54:22
URL: http://snigel.blogg.se
Postat av: ANGEL

addat dig nu :)

2008-04-16 @ 22:56:36
Postat av: Gabbi

Morning...tack!! Jag addar dig på msn ikväll!! Va kul!! Hahah..ser att du har fullt upp idag gumman..
Kram

2008-04-17 @ 06:19:46
URL: http://www.mamsen71.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0