Free Cursors

Natti natti...

image1005

Hämtade maken kl.17, var på ett möte, sen åkte vi hem... Makens två kompisar var ute o spelade golf, skulle spela 9 hål, ringde o kollade var de var, skulle spela ut på hål 2, vi kastar in våra bagar i bilen o drar ut till golfbanan... Där man går från hål 4 till hål 5 kan man liksom hoppa på på hål 5, så när vi kom ut skulle de spela ut på 4:an, vilket var perfekt, så vi hakade på dom på 5:an, senspelade vi till hål 9, sen går banan så att om man "börjar om" på 1:an o går hål 1 och 2, så är man alldeles intill parkeringen, så det gjorde vi... Körde lite tävlig på kul och vi vann!!!!! Ja, inte var det till största delen min förtjänst det kan jag erkänna.....
Men åååh så kul det var!!!!!!!!!!
image1006 Längtar redan tills nästa gång...
Åh vad skönt det var att få städat idag, ojojoj, det var dammigt. Men allt jag hade på listan (se tidigare inlägg) är klart och allt är rent och fint...
Har också fått lite nya kontakter på msn, antagligen för att jag skrivit på deras bloggar att jag bytt msn och att det vore kul om de addade mig, har nog 4-5 nya vänner där nu.. KUL!!!!
Har pratat med Ellis, Pia och Sus i dus.... Såååå skoj!!!

Nu ska vi natta litegrann, sååå trött efter städning och golf...

Massa nattekramisar
Cimsan

Kloka ord:
Postat av: Pia

Tack själv för en lite trevlig pratstund. kramen

2008-04-18 @ 06:02:27
URL: http://zanahoria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0