Free Cursors

Snart är det helg!!!

image953
Jaha, då var det torsdag, snart är det helg!!! TJOHOOOOO!!!!!
Ja, imorgon ska vi som sagt på ost- och vinmässan, det ska bli såå kul. Sen ska vi ut med goda vännerna och äta. MUMS!!! Tänkte idag att vi skulle cykla till stan imorgon, så maken skulle fixa min cykel, fick mammas jättefina förra året och det är pyspunka... Ja ja, man har ju en händig karl, så det är ju inga problem. Men när han kommer ut till förrådet, så ser han att det ligger och står grejer överallt så han inte kommer åt cyklarna (skulle kolla sin egen också för säkerhets skull), utan där står det bord till verandan, stolar till dito, mattor mm mm... Så nu kan jag tala om att vi har fint på våra verandor, + att cyklarna är klara... Skönt att det är klart nu när solen lyser och det är varmt och skönt ute... Ååååh, vilken underbar man jag har!!!!!
image954
Jag har jobbat och grejat här idag, var en hel del att ta tag i, men nu så börjar det rätta till sig.
Ska göra en tacopaj sen, makens önskemål om middag idag... Ja, det är sååå gott!!!
I eftermiddag ska vi åka iväg med bilen, har sålt den. Ja, det blir inget kul avsked, maken har haft den sen den var ny och den är full av minnen... Vi har haft lite strul med den sista året och lagt en hel del pengar på den, så vi tyckte det var lika bra att sälja den. Har ju en bil att åka i alla fall...
Nehej, nu ska jag strax gå upp och börja med pajen. Sen ska jag släppa ut kaninen igen, han springer fritt i huset hela dagarna, men faktum är att han sällan kommer ut ur dotterns rum. Ja, han är mysig den lille, otroligt social och vill mer än gärna vara med... Så när han väl kommer ut i tv-rummet så njuter han i fulla drag. Lägger sig på mattan som en utfläkt liten kanin, ja han är för go... Hade vi ett större kök skulle han få stå där, det blir nog lite ensamt för honom, dottern är ju bara här en kväll i veckan o varannan helg...
 Visst är han väl för söt??? (Klicka för större bild...)

NU ska jag fixa vidare här, mina vänner!!!!

Massor av kramisar
Cim

Kloka ord:
Postat av: Helena

Kul att höra från dig.
Nu vill man bara få iordning på altan och trädgård så man kan njuta sedan när den riktiga vårvärmen kommer.
Vilken go kanin. Han ser ut att njuta fullständigt på den där mattan.
Ha en trevlig kväll och så kul imorgon.

2008-04-03 @ 17:40:38
URL: http://solgudinna.blogg.se
Postat av: Cia

Gud va söt liten kanin !
Ha en mysig kväll med god Tacopaj !
Recept tack !
Pöss o Kram

2008-04-03 @ 21:16:20
URL: http://www.ciainstocksund2.blogg.se
Postat av: soffie

Å guu va gullig,å va fin din blogg har blivit!
Hoppas tacopajen blev god.
Må så gott

2008-04-03 @ 21:46:31
URL: http://www.soffie69.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0