Free Cursors

Tisdag...

image1046
Idag är jag mörbultad efter allt slit igår, men jag känner mig sååå stolt och duktig!!! Maken blev mäkta imponerad, det kan jag lova!!!
Utlovade lite bilder på hur det blev i mina fönster, har plockat om lite och gjort snyggt (tycker jag i alla fall), jag är sån som älskar att ha snyggt i fönstren... (Klicka på bilden så blir den större...)
 Köket med nya gardiner
 Killarnas rum
 Dotras rum
 Hallen
 Vårt myyyysiga burspråk i vardagsrummet
 Tv-hörnan

Så efter dessa bravader så blir det "bara" att bädda rent i våra sängar och sen ska jag rensa kläder, har två hyllor proppfulla med t-shirts, linnen, toppar etc som jag använder kanske hälften av... Så nu ska det rensas ut, ojojoj... Skulle ta det lugnt idag, men sååå lugnt kan jag inte ta det...
Har nyss pratat med min vän Mira i telefon, VÄLKOMMEN HEM!!!! Hon har varit med familjen till Egypten, för er som inte vet...
Vill också flika in och  tacka mina vänner Gabbi, Nita, Pia, Annica, Ellis (lösenordsskyddad blogg...), Snigel, Ejmis, Mia, Cia, Mira m fl, för sköna, härliga, skrattiga, mysiga och goa "pratstunder" på msn...
Ni är alla underbara och sååå värdefulla för mig!!!!
TACK för att ni finns!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NU ska jag sätta lite fart (igen!!!)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
image1055
Massor av varma kramisar
Cimsan

Kloka ord:
Postat av: Annica

Såna fönster vill jag också ha!!!!!
Tycker i alla fall att du kan ta en liten roadtrip till sundsvall så jag kan få nyputsade fönster tills mamma kommer upp. ;-)
KRAM!!!

2008-04-29 @ 10:09:41
URL: http://anja72.blogg.se
Postat av: Cia

TACK söta du för att du finns !
Du är en superduper mysig tjej !
Nu ska jag ta mig in till stan...
Amos vaken från 2-8.30...
När jag sen skulle försöka få ett par timmar till ja då vakna han...
Men det är ju bara till att gå ut i solen !
Pöss o Kram

2008-04-29 @ 10:23:13
URL: http://www.ciainstocksund2.blogg.se
Postat av: ejmis

Vad somrigt och fint du gjort!
Jag tackar dig också...pratstunder på msn är kul =)

2008-04-29 @ 11:51:35
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Nita

Känns skönt att vi inte förlorat kontakten trots min långa tystnad. Ha en fortsatt trevlig kväll å du, TA DET LUGNT NU!!!!! *hytter med fingret*
Kram på dej :-)

2008-04-29 @ 21:13:42
URL: http://www.tigerlilja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0