Free Cursors

Vilken fredagskväll!!!!!

image960

WOW, vilken fredagskväll det blev. Först ost- och vinmässa på slottet med bästa vännerna, sen god mat på O´Learys. Träffade på gooooda vänner där, sen tog vi sällskap till en dansrestaurang o stuffade tills fötterna domnade bort. Hade så förbaskat ont i fötterna när vi skulle cykla hem, så jag trodde inte jag skulle kunna trampa ända hem. Men det gick..... Var hemma nån gång vid 3...
Summa summarum:
Hade så himla kul, drack bara goooda viner på slottet... Åt sååå god mat och drack mer vin till det... Hade mycket trevligt sällskap av maken o bästa vännerna vilket inte är helt fel... Drack gin och tonic på dansrestaurangen som min andra väninna bjöd på (hur många vet jag inte) och dansade... Idag är man bakis och eländig... Men vad fan.. Nu ska man duscha och göra sig vacker (det går ju inte, men man kan ju prova...) sen är det födelsedagsmiddag för mammas gube kl.15... JIPPIE!!!!! Ska iväg o köpa blomma först...

Orkar inte skriva mer nu, kanske ikväll, annars imorrn!!!!

Ha en underbar lördag alla mina vänner och TACK för alla kommentarer!!!!!
(Hinner inte gå bloggrunda o kommentera hos er nu, hoppas det är okej...
image962
Massa kramisar
Cim

Kloka ord:
Postat av: Camilliondollar Baby

Låter som om du hade kanonkul igår!

Ha en skön dag!

Kram

2008-04-05 @ 13:24:56
URL: http://BlogglosaCamilla.Blogg.se
Postat av: Jenco

Guuud vilken kväll??
Jag är lite avis på det - men min tid kommer...
Hoppas du inte är alltför trött i dag!!
//www.jencobloggar.blogg.se

2008-04-05 @ 20:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0