Free Cursors

Jag lever.....

Hej alla vänner,


Glad och sprallig jag...

Jag har ingen inspiration till att blogga, jag har ingen motivation, inget att skriva om...
Har lite mycket omkring mig med barn, familjen, jobbet (som jag älskar o jobbar på så mycket jag kan och får), tvätt, städning, mat, ja ni vet...
Jag har jobbat 6 dar förra veckan o 6 dar denna, ja ni fattar inte hur kul det verkligen är, jag trivs såååååå bra!!! Nu är det så att de ordinarie kommer tillbaka och de flesta är väl åter efter semestern, vilket är tråkigt tycker jag, har ingen aning om vad det blir över att jobba, kanske bara när nån är sjuk o så, känns jättetråkigt ju!!!!
Men jag kan inget annat än hoppas, pratade alla fall med butikschefen häromveckan och talade om hur mycket jag tycker om att jobba där etc, visade mitt intresse och talade om att jag ville fortsätta så mycket som möjligt... Så nu kan jag bara hålla tummarna, kanske är det några av er som gör det för mig också???

NU till en annan sak, jag har fått en utmärkelse av min underbara vän Gabbi.....


Utmaningen:
1. The winner can put the logo on her blog.
2. Link the person you received your award from.
3. Nominate at least 7 other blogs.
4. Put links of those blogs on yours.
5. Leave a message on the blogs of the girls and boys you've nominated.

Jag nominerar följande 7:
Nita
Mira
Madde
Cia
Mia
Linda
Sofie

Ha underbaraste dagen alla mina underbara söta vänner!!!!!!

Kram, kärlek och omtanke!!!!
Cimsan

Kloka ord:
Postat av: Sofie

Tack snäll snälla gumman**!!!

2008-08-27 @ 11:17:00
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Hejsan vännen! Allt är bra med mej. Tack för nomineringen, vart super glad. Ha det så bra så hörs vi via msn eller mess. Kram Madde

2008-08-27 @ 15:11:03
URL: http://madde68.blogg.se/
Postat av: vivan

Grattis till nomineringen, den är du värd.

Glöm inte att leva med, inte bara jobba, men vad kul att du gillar ditt arbete...kramiz:)

2008-08-27 @ 22:47:45
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: Gabbi

Morning hjärtat mitt!!

Hörru...måste vila lite med..inte jobba på så där!!

Aja baja!! Men kul att du trivs!!

Saknar dig!!!

Ta hand om dig å familjen!!!

Lova ya!!!

Kram

2008-08-28 @ 07:41:39
URL: http://mamsen71.blogg.se/
Postat av: Mira

Underbaraste Cimsilimsan!!



Ditt hjärta är bland de största!! Tack snälla för nomineringen!!



Bamsekram!

2008-08-28 @ 17:53:35
URL: http://metrobloggen.se/husfrun

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0