Free Cursors

Morning....

Ja, då var det torsdag, endast tre dagar kvar att jobba, sen vet jag inte vad...
Ja ja, jag kan bara hoppas att det löser sig, men lite oroligt för att jag trivs så bra, älskar att sitta i kassan och prata med folk... Beröm får jag för att jag är snabb och effektiv när det gäller, både genom andra och direkt från kunder, vilket känns mycket kul!
Ni hjälper mig väl att hålla tummarna????

Hittade en liten lista (eller vad man ska säga) hos Annica och nu utmanar jag alla som läser här att göra den också...

1.Vilken mat äter du ofta?
Mat o mat, men maken o jag har blivit frälsta i en kvällsmacka modell större... En ciabatta med salladskyckling, majs, gurka, tomatskivor, röd paprika i strimlor, ruccolasallad o sen mangorajasås på det.. Såååååå gott....
2. När du är på kalas, är du den personen som sitter eller du hjälper till och dukar ut ?
Oftast så hjälper jag till att duka ut...
3. Var sitter du helst när du bloggar ?
Vid skrivbordet.

4. Köper du ofta Triss ?

Ja det händer nog ett par gånger i månaden.
5. Vilket land eller stad har varit din bästa semester ? 
När min man och jag var på Kreta en vecka, sommaren 2006.
6. Vilken tv kanal tittar du på mest ? 
Svårt att säga, 3:an, 4:an, 5:an, TV4 fakta...
LYCKA TILL!!!!!


Ha en underbar dag och var rädda om varandra och kärleken!!!
Massa kramar
Cimsan

UPPDATERING!!!!!!!!!!
Skulle börja 15.00 idag men butikschefen (tror jag han är) ringde nyss och frågade om jag kan börja 13.00 istället, o visst kan jag det!!!!!!!!!! TJOHOOO!!!!!!!!!

Kloka ord:
Postat av: Nettan

Ha det så kul som vanligt på jobbet !



kram

2008-08-28 @ 11:38:45
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Cia

Om du är så poppis och dom behöver dig och du ställer upp så vet chefen det och då är det dig dom komma ringa när det krisar.

Så det är klart att det kommer lösa sig med jobbet !

Va inte orolig !

Men du kan ju alltid söka jobb och då har du ju Ica som ett+.



Hoppas det gått bra att jobba !



Pöss o Kram kram

2008-08-28 @ 16:38:16
URL: http://ciainstocksund2.blogg.se/
Postat av: Mira

Klart de ringer dig så fårt ngn är sjuk osv!



Du är bäst!! Och trevligast och mysigast och gladast, snyggast.... mm mm mm



Pözz

2008-08-28 @ 17:52:08
URL: http://metrobloggen.se/husfrun
Postat av: F

Kanske gör denna senare:)Hoppas att du haft en bra helg!Kram

2008-09-01 @ 10:47:50
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0