Free Cursors

Så här ser mitt horoskop för dagen ut...

 Personligt horoskop för idag: 2008-08-28
MITT DAGSHOROSKOP......
 Tur
Turen spelar liten roll i dagens händelseförlopp. Det är med egen kraft du får dagen dit du vill.
 Hälsa
Din hälsa hade kanske kunnat vara bättre och det vet du om. Men det är andra saker som kräver din uppmärksamhet för tillfället.
 Ekonomi
Det ser ljust ut för din ekonomi på både lång och kort sikt. Just nu är möjligheterna till extrainkomster särskilt goda.
 Arbete
Din arbetsmoral är för tillfället låg och därför känns din tid på jobbet föga givande. Arbetskamrater gör dock dagen uthärdlig.
 Kärlek
Du är kärleksfull just nu och öser ömhet över din partner. Är du singel kan du kanske känna dig lite ensam.
 Relationer
En relation som är viktig för dig är extra känslig för påfrestningar idag. Det kan därför vara ödesdigert att utsätta den för det.


Kram, kärlek och omtanke

Cimsan

Kloka ord:
Postat av: XON

Besök gärna min blogg :D

Jag gör headers, smycken mm.

Jag hjälper även till vid tekniska problem.

2008-08-28 @ 10:22:55
URL: http://xon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0