Free Cursors

TORSDAG!!!



Morning alla vänner, ja jag vet (läs; hoppas) att det finns några som är lite frustrerade över att jag inte uppdaterar, men jag vill bara säga en sak, än en gång... JAG HINNER INTE!!!!! Tiden finns inte!!!! Jag jobbar så mycket jag kan och orkar, sen är det tvätt, städning, barn, mat, skjutsa på träningar etc och sen har jag en underbar make som jag älskar och aldrig vill försumma... Så nu vet ni hur det ligger till, jag uppdaterar så fort tid finnes!!! Jag läser era bloggar lite då o då, kanske även hinner klämma in en kommentar, men that´s it för tillfället...

Ska strax iväg på jobb, kul.. Största handlingsdagen när det gäller mat är torsdag o jag jobbar 12-19, alltså hinner jag med ruschen, skiiitkul!!! Ska iväg först o hämta min mobil som varit på reparation.. När vi åkte hem från landet i söndags skulle jag öppna den o skicka ett sms, då blev displayen vit o sen mörkmörkblå... Skärmen slocknade!!!! F*******N, sa jag då... Iväg på måndagen till Telebutiken, tänkte att jag förlänger abonnemanget o tar ut en ny, LIKADAN, fullständigt älskar den... (Nokia 6085, rosa...) Vet ni, DEN TILLVERKAS INTE LÄNGRE!!!!!!! Vad f*n säger karln, tänkte jag. MEN, säger han då, sånt här brukar gå på garantin, har du köpt den här... Nej, säger jag... Ta då med kvittot o telefonen o åk dit du köpt den o lämna in den där så ska du se att det ordnar sig... JIPPIE, tror inte mina öron...
Sagt o gjort, tar med mig sonen som var med, till Elgiganten (kvittot har jag ingen aning om var det är men hoppas de har mig i sin databas...) och JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, det har de... Lämnar in mobilen o killen säger att "du får ett sms när den är klar" (har en Samsung under tiden, en av våra avlagda, som vi sparat som reserv...), det kan ta 2-3 veckor... VAD F*N, 2-3 veckor utan min Nokia, med en rutten Samsung.. TVIIIIIIIIIII!!!!! Lämnade alltså in den förra måndagen och igår kväll kom det efterlämgtade sms:et, min mobil är klar att hämtas... TJOHOOO!!!! Min tanke nu är, tänk om det inte gick på garantin, har inte en spänn att lösa ut den med... Jaja, vi får se hur det går... "Fortsättning följer..."

 Så ser min älsklingstelefon ut...

Ha det underbart mina vänner...

Kram, kärlek och omtanke...
Cimsan


Kloka ord:
Postat av: kajsa

tack för att du ringde igår (:

det behövdes verkligen .

<3

2008-08-21 @ 18:07:37
Postat av: Anonym

Morning honey!!!

Klart att vi saknar dig å vill att du uppdaterar!!

Ha en fab friday!

2008-08-22 @ 07:54:20
Postat av: Cia

Godmorgon söta du !

Ha en underbar helg och du jobba inte ihjäl dig L

Hopas det gick bra med mobilen och att det INTE kost nåt el inte skjortan i alla fall !

Pöss pöss

2008-08-22 @ 08:35:19
URL: http://ciainstocksund2.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Hejsan! du är utmanad i min blogg. Ha en bra helg. Kram Madde

2008-08-22 @ 09:48:04
URL: http://madde68.blogg.se/
Postat av: Madeleine

God morgon! Jobbigt när ens favorit mobil inte fungerar. Jobba nu inte ihjäl dej. Ha en underbar helg. Kram Madde

2008-08-22 @ 10:03:27
URL: http://madde68.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0