Free Cursors

Gomorron mina vänner...




Japp, en dag närmare JUL!!!! Fattar ni vad dagarna går fort nu, jag hinner inte med!!! Gör ni??? Och jobbar mycket gör vi också, maken varje dag till 16.30, 17 eller 18, det är olika.... Och så jag då, med mina Ica-tider, allt från att börja 7 till 15.30 o sluta allt från 13.30 till 22.15... Men jag klagar inte, vad ni än tror... Jag trivs så bra och njuter verkligen av att gå till jobbet, sååå underbart skönt att ha det så. Pratade med en kollega häromdagen som tyckte jag skulle prata med butiksföreståndaren om en vidareutveckling (säger inte mer än så nu) om det nu är så att jag trivs så bra... Ja, jag har funderat på vad hon sa och jag tror jag ska göra det... Så nu får vi se vad som kan hända...

Igår var jag alltså och besiktade bilen... Tack för era tankar på mig, det värmde!!! Var faktiskt lite nervös, bilen är ju alla fall från 1995, men en fin sådan... När jag kom till besiktningen så står min bästa väninnas (tillika min hederstärna på vårt bröllop)  man där o ska besikta min bil, pirrigt, tänk om min bil är ett vrak...
Men det var den inte, det blev BLANKT PAPPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gissa om jag var stolt o glad när jag åkte därifrån, sååå skönt!!!!¨
Så nu är det över för ett tag...

Idag ska det jobbas, nu blev ni förvånade va???
Har ett extra kassapass, då jag vanligtvis är ledig onsdagar, men en tjej är sjuk, så jag har kassan 15.30-22.15... Men jag ska åka dit tidigare o fylla på snus- och cigarettautomaterna, det är lite halvfullt i dom bara och det är sååå tråkigt på kvällen då spelbutiken stängt (20.00) och vi har butiken öppen till 22.00 o kunder vill köpa snus o det är slut i automaten, sura kunder vill vi inte ha... Tjejen som sköter det är liiiite krasslig så jag tänkte jag kunde hjälpa henne med detta idag... Hon tyckte jag var gullig som erbjöd mig, men vad tusan nästa gång kanske det är jag som behöver hjälp...

Men innan jag åker till jobbet ska jag till apoteket och köpa mig ett par glasögon, ja ni läste rätt man kan köpa glasögon på apoteket... LÄSglasögon, nu jäklar börjar man bli gammal på riktigt... Vill inte ha såna där som man kan köpa på macken, apoteket har faktiskt flera olika skitsnygga bågar att välja på, så det blir mitt "mission" idag... Och så tanka bilen!!!!!


Nähä, nu ska jag hänga en tvätt, har faktiskt fått lite gjort på morgonen... De var här o sotade imorse kl.8.00, vi har ju en vedspis i köket (ja vi har en vanlig elspis också förstås...), så sen dammsög jag o plockade, gjorde lite snyggt i tv-rummet, böt ut ljus etc, så nu är det fint... Är ju inte hemma förrän 22.30 ikväll...
Har också haft en myyycket trvlig pratstund på msn med Nita, Linda och Maria, skiiitkul!!!!! TACK tjejer!!!!!

NU blir det tvätthängning!!!!

Kram, kärlek och omtanke
Cimsan

Kloka ord:
Postat av: Nettan

Hallå tjejen !

Jag tycker att det är så kul att du trivs så himmelens bra på ditt jobb. Helt underbart !

Det är så många som inte trivs på sitt jobb och så sitter du där hemma och är så glad. Det värmer.



Här ska också sättas igång nu med både det ena och det andra så man får lite gjort här hemma.

Vill ju få in en riktig julstämning i huset - om snön också kunde komma !



Ha en jättebra dag !



kramizar

2008-12-10 @ 10:21:25
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Nita

Här är det stressigt värre så jag slänger bara in några korta rader :-)

Ha en jättebra dag vännen och massa kramar till dej!!

2008-12-10 @ 11:21:52
URL: http://www.tigerlilja.se
Postat av: Cia

Hälsokost har oxå JÄTTEFINA röda glasögon ;)))

Kolla där med.

Kul att du trivs o får jobba mycket !

Hoppas på snö oxå för kylan börjar sakteliga krypa på här...



Ha en toppenkväll !



Pöss pöss

2008-12-10 @ 14:16:49
URL: http://ciainstocksund2.blogg.se/
Postat av: Mira

Kika in hos mig, ngt till dig!!



LOVE U

2008-12-10 @ 20:33:18
URL: http://mirizen.blogg.se/
Postat av: vivan

Du är så duktig!

och grattis till bilen! Nu får du åka ett år till! kramilikram!

2008-12-10 @ 21:32:52
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0