Free Cursors

4 februari 2008.....

image797
Hej alla,
Ja, herregud, den här dagen har verkligen försvunnit... Har haft massor med jobb att fixa, sen har maken och jag varit och veckohandlat... Skönt att ha det gjort... Har också bäddat rent i barnens sängar, oj vad jag älskar att bädda rent i våningssäng (NOT!!!!!)... (Killarna har det...) Men nu är det rent och snyggt... På freedag ska jag jobba halvdag och sen ska jag storstäda härhemma... Brukar ju göra det på lördagar när vi är barnlediga, men påå lördag ska jag med sonen på innebandycup, den anordnas av hans lag så det är bra om man är med och fixar lite, hjälper till o så... Det uppskattas och det brukar man ha igen...
image798
På förmiddagen var jag till veterinären med kaninen, klippte hans tänder och klor. Ja, han har ett bettfel som gör att när han tuggar så slits inte tänderna ned som de ska göra, de går lite omlott liksom, så därför växer de ut på tok för långa på ca 8 veckor, så var 7:e vecka brukar jag åka iväg... Vi har en underbar veterinär... Det är en man i 55-årsåldern o hans fru, de är sååå bra!!!! Från början betalade jag mellan 100-150 kr per gång, typ 100 om det bara var tänder o kanske 150 när det var både klor o tänder. Nu betalar jag 50 kr vid varje besök oavsett om det är både och, för de vet att vi kommer tillbaka, beställer ju alltid ny tid när vi är där... Så nu ska vi dit den 26 mars igen...

Nehej ni, nu vet ni att jag lever, ,men nu ska vi fixa lite att äta... Överraskade maken med en het o god tacopaj igår, med sallad till... O det blev en del över som vi tar idag. Ska titta lite på en film som vi spelade in när vi var med barnen på Mallorca sommaren 2006 medan vi äter...
Här är min älskade, goa och underbara familj:
 Sonen, bonussonen, bonusdottern och maken!!!!!!

Massa kramisar till er alla...
Cimsan
image802

Kloka ord:
Postat av: Anette

Hej.
det är kul med hemmagjorda filmer,barnen verkligen älskar att se på sig själva...haha,mamma oxå...tex bröllopsfilmen,den är bra och slutar lyckligt!!
Filmade ni mycket på bröllopet och på festen efteråt??
Ha det bra!
/Anette

2008-02-04 @ 20:37:39
URL: http://johantonsmamma.blogg.se
Postat av: Mira

Jag önskar jag hade filmat mer!

Ha en underbar kväll och höres på msn kanske?!½

Kramiz

2008-02-04 @ 20:39:35
URL: http://husfrun.blogg.se
Postat av: F

Kikar in igen:)Hoppas ni har en skön kväll!Kramis

2008-02-04 @ 20:42:36
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se
Postat av: Sessan

Villka vackra barn!! & kaninen da.... skulle önska vi inte hade allergi i huset jag......

Miljoner kramar & ha en underbar kväll

2008-02-04 @ 21:14:12
URL: http://www.sessanochprinsessans.blogg.se
Postat av: Elli

Tacopaj är jättegott ju! Söt kanin hade ni oxå :)

2008-02-04 @ 21:47:54
URL: http://snigel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0