Free Cursors

Har inget särskilt att skriva om...

image895
Regnet det bara öser ner...... *tralalalalala*
Har jobbat som en tok, idag också, därför inget inlägg förrän nu...
Igår hämtade jag sonen, myyyysigt, var på innebandyträning och sen hem... Maken fixade maten och vi åt, jag diskade och sen var det lite tv och mys. Nattade sonen 21.00 och tror banne mig han somnade på 10 minuter. Trött kille det där...
Imorse gick jag upp och duschade o gjorde mig klar, fixade frukost till sonen och sen satte vi oss framför tv:n han och jag och tittade på "Jönssonligan på Mallorca" och mös lite medan han åt frukost innan det var dags att åka till skolan. Skjutsar ju sonen varje morgon o hämtar varje eftermiddag då han är här, tar ca 20 minuter enkel resa (ca 1,5 mil)... Men vad gör det??? Han ska må bra, han har själv valt att bo varannan vecka, första året hade jag honom bara varannan helg och det var sååå fruktansvärt. Ville ha honom mer, men bodde så långt från stan långt ut på landet då, så det gick inte, hade fått åka 06.30 för att hinna till skolan... Även från det att vi flyttade hit så var han hos oss varannan vecka ett tag, men sen kom han på att det funkar ju bra med tanke på att vi bor nära och så frågade han om han fick ändra till det, SÅKLART att han fick, gud så glad jag blev!!!!!!! JIPPIE!!!!!
image899 Jag älskar dig, min son!!!!!!!
På lördag fyller bonusdottern 15 år, så det blir min mor o hennes gube och mina svärföräldrar (hennes farmor o farfar alltså) som kommer då. Lite kaffe och smörgåstårta blir det, gud så gott!!! Har lite förslag på vad vi ska köpa men skriver inget här då jag vet att hon läser min blogg emellanåt...

Nehej ni, nu ska jag fortsätta arbeta...
image896
Ha en underbar eftermiddag...

Massor av varma kramisar
Cimsan

En liten dagens....
"Där kärleken finns, där finns livet."
(Mahatma Gandhi)

Kloka ord:
Postat av: F

Skönt att det känns lite bättre att blogga nu iaf! Ja här regnar det också och är trist!Ha en fortsatt bra dag!Kram

2008-02-26 @ 15:04:39
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se
Postat av: Cia

Skulle precis svara dig på msn när jag såg att du loggat ut...
Vaaaaaaaarföööööööööör dåååååååååå?????????!!!!
Du har såååååå mysig blogg !!!
Man blir glad av den !
Hoppas du har en skön dag !
Här är det oxå regn...
MEn vi ligger i soffan,kollar på Tv,film och bara är...
Nu dax o lägga sig...Blir välldans yr...
PÖSS PÖSS

2008-02-26 @ 16:09:57
URL: http://www.ciainstocksund2.blogg.se
Postat av: Annsingen

Här nu!:=) Å så fint du har fått:))

2008-02-26 @ 16:26:56
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Patricia

Va' vårfint det har blivit här inne! Är det Mia som har varit i farten igen?

2008-02-26 @ 20:49:49
URL: http://patricia74.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0