Free Cursors

Har ni sett tävlingen med stort T?????



image786
Min underbara, goa, rara, söta, snälla, tokiga och knäppa häxväninna Mira har en tävling i sin blogg, kika in och var med vettja!!!!!!

För övrigt så vill jag säga såhär till Mira:
JAG GLÖMMER ALDRIG DE BLOMMOR DU SÄNDE,
DEN DAGEN I MITT LIV DÅ DET BÄSTA HÄNDE,
EN VACKER BUKETT,
DEN VACKRASTE JAG SETT,
ETT GRATTIS TILL OSS PÅ VÅR BRÖLLOPSDAG,
KOM FRÅN DIG, JAG HÖLL PÅ ATT FÅ SLAG,
DU E GALEN, MIN VÄN,
OCH JAG HOPPAS FÅ BEHÅLLA DIG LÄNGE ÄN,
SNART MÅSTE VI SES, INTE BARA PRATA,
VI BOR JU INTE DIREKT PÅ SAMMA GATA,
NU SKA JAG SLUTA,
ANNARS BÖRJAR JAG TJUTA,
HA EN UNDERBAR KVÄLL, UNDERBARA DU,
ÖNSKAR EN ANNAN GLAD LITEN FRU...
PÖZZ
image787


Massa kramisar
Cimsan


Kloka ord:
Postat av: Annsingen

Gör det ..ja det låter gott..Återkommer med bedömning sedan:))

2008-02-01 @ 15:40:12
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0