Free Cursors

HI THERE!!!!!

image907
Ååååååh, vilka vårkänslor man får!!!!! Nu har maken och jag varit på "turné"... Vi har helghandlat, missade att veckohandla i måndags, men det gick ju det här också... Vi tycker om att göra allt tillsammans, vilket jag är glad för, är inte bortskämd med det förut...
Vi har handlat presenter till bonusdottern som fyller 15 på lördag (fan vad jag tjatar...), vi har handlat lite spån och godis till kaninen, värmeljus o batterier på Ikea, sen mat på Coop och sist men absolut inte minst lite öl och vin på systemet... Så nu klarar vi oss den här helgen...
image908 
JIPPIE!!!!!!!

Så nu bär det snart av att åka o hämta sonen, han är hos pappa eftersom de var på hockey igår kväll... Ska göra matteläxan där innan vi åker hemåt hit, för sonen och jag drar definitivt inte jämnt när det gäller matematik, och jag vill inte att vi ska vara osams, det är det värsta jag vet så då gör vi den där och slipper det problemet., Sen är det engelskaglosor men det brukar han sköta så bra själv... Då säger han till om han behöver hjälp...
Hur gör era barn????
image909
Ikväll ska vi äta soppa, sonen får lite köttbullar med mos, är ingen älskare av soppa och å andra sidan har de bara fått korv med bröd i skolan, för de har haft friluftsdag. Sen blir det väl lite att titta på tv, slöa lite och sova tidigt... Har blivit sent så många kvällar nu, vi kommer aldrig i säng, maken och jag...
Men jag tror nog jag återkommer med nåt mer inlägg, om inte annat så skriver jag ju oftast ett "godnattinlägg" innan jag kliver in i sovrummet...

Ha en underbar eftermiddag, hoppas ni har lika fint väder som vi...
image910
Massa kramar
Cim


Kloka ord:
Postat av: F

Här skiner också solen, underbart:)Kram

2008-02-28 @ 15:53:22
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0