Free Cursors

2 JANUARI 2008.....


image586
Kan ni fatta att det är 2008 nu??? Ja ja, många gånger ska man väl skriva fel, typ...
På fredag fyller min älskade son 12 år, har varit o köpt lite presenter till honom, både i Stockholm nu när vi var där i nyår och så idag... Ja, jag vet, visst är det skiiitbra planerat att få barn direkt efter jul och nyår... MEn det är bättre än att ha fött honom på den dagen det var beräknat... JULAFTON!!!!!! Hur kul hade det varit??? Inte så värst???!!!!!
Maken är o handlar nu, tomt i kylskåpet när man kommer hem efter att ha varit borta ett par dagar... O sen hämtar han sina barn också, så vi blir fulltaliga.. Ikväll blir det makens hemmagjord pizza, gott!!!
Så på lördag blir det nog julgransplundring eftersom alla barnen är här och det kan vara skönt att bli av med den innan den barrar alltför mycket, vi har haft sån tur med denna granen, knappt ett barr har ramlat...
Shoppade lite till mig själv i Kista centrum på nyårsafton, en top, korta ärmar, luva, urringad (v-ringad), svart... Svägerskans dotter lurade in mig i nån modeaffär som hette Tessie (???) och den kostade 399:-, fy fan tänkte jkag men så såg jag att det var halva priset, ok 200:- var bättre, så jag köpte den... Hittade även ett par svarta tights för 99 kr på HM, snyggt till toppen. Fick en snygg topp av maken i julklapp som också är såååå snygg ihop med tights...
Var på Indiska och där var det också rea, köpte två snygga värmeljusstakar + en i samma modell att sätta på väggen, med tre glashållare för ljus. (Bild kommer när jag pyntat bort julen och städat) Ska pynta bort julen nästa helg, när vi är barnlediga. Ska faktiskt räkna alla våra tomtar i år, svärmor undrade hur många vi egentligen hade, hon ser tomtar överallt när hon är här....
image587
Hoppas ni alla har det bra och att ni är rädda om varandra...
Krama varandra och njut av kärleken....

Massor av kramar från
lilla Cimsan...

Kloka ord:
Postat av: Fia

Ja de är alltid svårt att vänja sig vid nytt år, jag lär skriva 2007 hur ofta som helst i början:)Kram!

2008-01-02 @ 17:55:34
Postat av: cia

En film avklarad !
Myyyyys på HÖG nivå !
Gött med såna dagar !
Pöss

2008-01-02 @ 20:12:50
URL: http://www.ciainstocksund2.blogg.se
Postat av: A n n a

Tittar in & önskar en god fortsättning på det nya året!

2008-01-02 @ 20:45:10
URL: http://bannemignog.blogg.se
Postat av: Anette

Hej...

God fortsättning på det nya året.
Ska följa din blogg med stor glädje.
Gokväll!!
/Anette

2008-01-02 @ 20:54:01
URL: http://johantonsmamma.blogg.se
Postat av: Anonym

God fortsättning!

Du är utmanad!

http://blogglosacamilla.blogg.se/1199301772_utmanad.html

Kram

2008-01-02 @ 21:19:45
Postat av: Cim

Anna: Kan jag få ditt lösen till din blogg??? Skulle gärna vilja vara en av dom som fick följa den...

(maila den om du vill: [email protected])

Kram kram

2008-01-02 @ 23:58:02
URL: http://www.nygiftafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0