Free Cursors

Ännu en dag...

image589
...har grytt... Sovit som en stock inatt har jag gjort, maken har väl inte sovit sååå bra, hans son kom ner o kunde inte sova, två gånger... Inte lätt att vara liten... Så imorse var det jag som gick upp o hämtade två Alvedon till honom, så fick han ligga kvar tills jag duschat o gjort mig klar o sen fixat ordning frukost. Han hade ju lite ont i huvudet efter att inte fått sova ordentligt min lilla gubbe...

Puss på er, tittar in senare...

Kramisar
Cimsan...

Kloka ord:
Postat av: Sus i dus

Tack för ditt besök!
Alltid lika kul med en ny blogg! Hoppas att han sanrt piggar på sig!

/Sus

2008-01-03 @ 13:37:01
URL: http://sus68.blogg.se
Postat av: Anonym

Är inne och önskar dig ett gott nytt år oh¨ch en god fortsättning på det nya året :)
Hoppas nyårsfirandet varit bra :)

kramisar

2008-01-03 @ 16:09:16
URL: http://caitlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0