Free Cursors

Heeeej!!!!

image601

Ojojojoj, har haft sååå mycket att göra idag, jobbat som galningar, jag i källaren o maken däruppe... (Jag har mitt kontor i källaren...) Ska in med ett stort anbud senast den 15 januari, så det börjar bli liiiite bråttom...
Avslutade eftermiddagen med att åka o handla med maken. Ikväll blir det pizza (såndär fryst som man värmer i ugn..), gott. Makens bästa kompis var här på lunchen o åt med oss, han köpte med matlådor åt oss alla tre...
Imorrn blir det lika mycket jobb, tänkte det kan vara bra att tala om vad som sker så ni inte blir sura när jag inte bloggar, men just nu är det liiiite mycket!!!!!!!
Återkommer nog med ett godnatt när vi går o knyter oss...

Massa kramar
Cimsan

Kloka ord:
Postat av: Fia

Hoppas det går bra med allt som måste göras!Kram

2008-01-07 @ 19:00:05
Postat av: Mira

Jag kan dessvärre inte lova att jag inte kommer störa...

Men be mig bara dra igen.

Kramiz.

2008-01-07 @ 22:26:21
URL: http://husfrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0