Free Cursors

Howdi!!!

image610
Här är jag igen, som jag lovade. Ja, dagen började ju kanon, klockan ringde 06,50, var liksom på väg att vakna, båda två, men vad händer??? Jodå, vi SOMNAR OM och vaknar 09.15 av att min son ringer... Ämen, vad fan!!!!!!
Jaha, det var ju bara att gå upp och ta sig i kragen och börja jobba, det... Ingen mening med att stressa, det hjälper inte alla fall... Maken gjorde frukost medan jag duschade och sen satte vi igång... (att jobba!!!)
Ja, den här veckan är full av sånt som ska göras, men vad gör det, jag älskar att ha saker o göra...
Tisdag: Jobba, byta gardiner i killarnas rum och putsa fönstret på insidan, tvätta lite. (Maken fixar middagen)
Onsdag: Jobba, städa ordning i ett av förråden i källaren där det ärligt talat ser ut som om någon (jag!!!) kastat in saker bara..., laga mat. (Makens barn kommer)
Torsdag: Jobba, dammsuga, ta upp kartongerna med alla ljusstakar som ska bytas ut på lördag, snygga till lite, kl.15 kommer mamma o hennes mysgubbe på middag, ska grilla sten för det har de aldrig gjort, sen blir det kaffe o då ska vi samtidigt se videofilmen från bröllopet.
Fredag: Jobba till lunch, stryka alla "vanliga" dukar (så det är gjort till städningen imorrn), bädda rent i barnens rum, maskindiska alla ljusstakar som togs upp från källaren igår (så de är rena o snygga från stearin o damm till imorrn).
Lördag: STORSTÄDA, sååå skönt det ska bli!!!!! Våtdamma överallt, byta alla dukar, bort med adventsljusstakarna, tomtar o allt, på med rena "vanliga" nystrukna dukar, fram med alla "vanliga" ljusstakar o "vanliga" lampor, dammsuga, torka alla golven... Sen blir det nåt gott att äta, lite vin och "Stjärnorna på slottet" kl.20...
Söndag: INGET planerat, tro´t eller ej!!! MYYYYSA!!!!!! Äta god mat o dricka ett glas vin med maken...    
                                                         
Vad tror ni egentligen om min vecka?????
Såhär brukar det nästan alltid se ut de veckor vi inte har barnen, måste liksom passa på att få saker o ting gjorda då som man inte hinner med när barnen är här. Då är det ju innebandyträningar, fotbollsträningar etc.

Ha en underbar dag!!!

Massor av kramar
Cimsan
image612
Uppdaterad på "att-göra-listan" 10 januari kl.13.15... Kram

Kloka ord:
Postat av: Nita

Du vet var jag bor så det är bara att komma hit sen och städa vidare *haha*

2008-01-08 @ 15:32:46
URL: http://mystiq.blogg.se/
Postat av: Mirakelbloggens Malin

Den veckan blir super ;0) Tack för lång och härlig kommentar inne hos mej!! *blink*

2008-01-08 @ 16:17:56
URL: http://malinsmirakel.blogg.se
Postat av: Åsa

Wow!!! Snacka om att ha fullt upp! Har gjort rubbet idag..städningen alltså..bara fönsterna kvar..men d får vänta ett tag till..har fortfarande ont i armen. : ( Ha en underbar kväll där o slit inte ut dig fullständigt!!! Kramizar/ Å.

2008-01-08 @ 18:53:50
Postat av: Cia

Gokväll !
OJ OJ OJ !!!
Ja du gillar ju och städa i alla fall !!!
Men du hittar ju till Stocksund så är det bara att komma hit...
Mopp och dammsugare väntar här***L***
Hoppas dagen varit bra ?!
Själv bara fikat och slappat...
Gött !
Nu ska jag lägga mig lite...Fick massage av min kompis som va här...AJ AJ AJ..
Men det känns nu kan jag säga...
Känner mig helt sänkt !
Rekomenderar tiger balsam,plastfolie på en stund o en gosig tröja...
Ta av efter 10 min sen in i duschen VARMT !!!
Gött och känner mig nu piggare !
Gud va jag babblar...
Pöss och Kram !

2008-01-08 @ 20:14:52
URL: http://www.ciainstocksund2.blogg.se
Postat av: Cia

Men gud hur skriver jag...
piggare ??? Trött ska det va......
FÖRVIRRAD som vanligt nu för tiden*** SKRATTAR***
PÖSS

2008-01-08 @ 20:17:37
Postat av: mezzie

Oj sicken vecka :-)
Fast min skulle nog med vart en hel del men jag valde och skjuta fram saker :-P
Men onsdag och nu få rman ta atg i lite ial f;-)
Hoppas du får en super fin dag!
Pössar&Kramisar

2008-01-09 @ 08:21:13
URL: http://mittfamiljeliv.blogg.se
Postat av: Sus i dus

Oh Jesus! Det var verkligen en hård vecka? Gör du allt hemma själv eller hjälper maken till med städning och tvättning mm?

Här delar vi på sysslorna i vanliga fall, men eftersom jag nu är arbetssökande så gör jag det mesta för tillfället.

Men det är nog viktigt att ha i sikte på vad man ska göra annars så blir det nog inte av...

/Sus

2008-01-09 @ 10:26:18
URL: http://sus68.blogg.se/
Postat av: Ida

Tack för kommentarerna på min blogg.
Om du har bytt färg från vitt så blev detta jätte fint! Kanonfin blogg!
Jag skulle också behöva göra en sån veckoplanering. Skulle nog få mer gjort då.. =)

2008-01-09 @ 12:13:37
URL: http://mobjer.blogg.se
Postat av: F (fia)

hej igen!Har faktiskt startat en ny blogg:)Kände mig redo och sen sp är den mest skapad utifrån att jag strax ör fördig med studierna. Kram

2008-01-10 @ 10:02:55
URL: http://fardibakadstudent.blogg.se
Postat av: Patricia

Jag är lite av en listmänniska också. Det är så härligt att kunna stryka allt som man har gjort och se att sakerna man ska gör bara blir färre.

2008-01-10 @ 18:41:30
URL: http://patricia74.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0