Free Cursors

JAG VANN!!!!

Häromdagen bad Mira sina läsare om att hitta ett latinskt ordspråk som skulle passa in på henne... En tävling.. Jag som aldrig vinner tänkte att det var då själva fan!!!
In på nätet o letade reda på  latinska ordpsråk och hittar ett DIREKT som bara ÄÄÄÄR Mira... letade lite till ,men halkade hela tiden tillbaka...
Ad astra per aspera  = "Till stjärnorna genom svårigheter"
Mira och jag har (enligt mig) en speciell kontakt och har haft det från start, varför jag bara kände att DET HÄR, det var hon!!! Jag har en liten aning om vad hon gått igenom i sitt liv och hur hon kämpat för att komma dit där hon är idag... PÖZZ, gumman!!!
Idag visade det sig att jag, som aldrig vinner nåt, har vunnit tävlingen!!! Hon valde mitt ordspråk och jag är såååå mäkta glad och stolt... Detta är alltså nåt (som hon inte avslöjade förrän idag) som ska pryda en ring till henne och en berlock till maken... Gissa om man är stolt nu!!!!
TACK, älskade vännen Mira, för att du valde mitt...

image641

Massa nattekramar
Cimsan

Ps. Bilderna på vårt nystädade  hem som jag lovade, de blev sååå suddiga,så jag får ta nya och återkomma...
Pözz på er...

Kloka ord:
Postat av: Patricia

Grattis till vinsten! Vilket bra ordspråk.

2008-01-13 @ 22:51:51
URL: http://patricia74.blogg.se
Postat av: F

Kul att du vann:)Kram

2008-01-14 @ 08:53:49
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se
Postat av: Mira

Men kära vän!!!!
Tack för detta fantastiska inlägg! Du är en sån fantastisk människa så du är värd varenda vinst i världen.

Stor kram och det är jag som ska tacka!
TACK igen!

2008-01-14 @ 13:52:10
URL: http://husfrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0