Free Cursors

Jaha, vad säger detta då??? *ler*

 | 
InåtvändUtåtriktad
PlanläggandeUpplevande
KonkretAbstrakt
TänkareKänslostyrd


SÅDAN ÄR DU:

Du finner din energi i den inre världen och gillar att tänka på saker (utan att nödvändigtvis tala om dem). Du anstränger dig att förstå andra människor.


Du gillar att ha struktur och ordning i ditt liv. Du använder troligtvis din kalender flitigt för att hålla koll på de saker du skall komma ihåg. Du fattar snabbt beslut - även när det gäller din värdering av andra människor. Därför kan din omgivning uppfatta dig som lite dominant emellanåt.


Du är detaljorienterad och sannolikt en praktisk person, som är intresserad av att ta reda på HUR saker fungerar. Du är resultatinriktad och vill helst göra saker på det sätt du är van att göra dem på.


Du tänker logisk och värdesätter problemlösning där du får använda huvudet. Du är en ärlig och renhjärtad person, som bedömer andra människor utifrån samma värderingar som du bedömer dig själv.

image622

Gör testet du med, här kan du klicka...

Jag tror detta stämmer ganska bra, förutom staplarna, jag är mer utåtriktad än sådär, det lovar jag och de som känner mig kan nog bara konstatera det...

Massor av kramisar från
Cimsan


Kloka ord:
Postat av: da

Visst är det lite kul, även om man får se mellan fingrara lite..

2008-01-10 @ 12:39:48
URL: http://mobjer.blogg.se
Postat av: Anonym

Det var en kul test!!

Kan inte helt säga om ditt stämmer då jag inte känner dig tillräckligt väl...men tilll stor del tror jag nog att det är du*ler*

Jag gjorde den med och tyckte själv att det stämde bra! Få se vad mina vänner säger?!!

Ha en fin dag
Kram Ulle

2008-01-10 @ 14:13:45
Postat av: Cissi

Har också gjort testet, otroligt hur bra det stämmer... :)

2008-01-10 @ 14:38:47
URL: http://www.cissistankar.blogg.se
Postat av: Helena

Ett test, vad kul!
Hur det stämmer på dig vet jag inte. Men du verkar va en ärlig dam, som vill ha ordning och reda. En god lyssnare
men även lite skinn på näsan.
Stämmer det? Jag sak också göra testet så får jag se hur det stämmer på mig :0)

2008-01-10 @ 16:39:42
URL: http://solgudinna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0