Free Cursors

Tillbaka!!!

image695
Så var det kväll igen, huset är tomt på barn som jag skrev förut så det är tyst som bara den...
Jag har nu roat mig med att sitta o kopiera en massa bilder som jag lagt i mappar, som jag använder när jag bloggar, (typ ljusen härovanför..) o lagt in på skivor från makens dator som står däruppe, jag hade den datorn förut, men nu har jag min egen igen och därmed inte så mycket bilder... Men nu har jag lagt in som här också. Är så duktig att jag lagt dom i olika mappar, etc GODNATT och GOD MORGON, BLOMMOR, MAT, ÄNGLAR, NALLAR etc etc... En del har jag googlat fram, en del har jag hittat på Zwani.com och pimp.myyearbook.com, kanonsidor när man vill ha mysiga och fina bilder. Rekommenderas varmt!!! Kollade för skojs skull och jag har över 1800 bilder som jag kan välja mellan när jag bloggar, mailar etc... Jag måste vara helt tokig... Men det är kul, jag älskar att förgylla mina inlägg med bilder...
image696

Så närmast på schemat nu står Stjärnorna på slottet på TV24 kl. 19.00 (det var ju igår men vi var snälla och lät sönerna se på handbolls-EM...), sen kl.20.00 är det Singing Bee, verkade hyfsat vid premiären förra söndagen, så vi kollar ikväll också... Sen kl.21.00 vet i tusan vad det blir, jag kan rekommendera Bröllopsfixaren på tv3 kl.21, den är mycket bra, tycker jag!!!!
Till tv:n blir det varsin pizza (såndär fryst som man värmer i ugn) och ett glas vin... (Åt ju middag med barnen innan de åkte, så det är bara en liten såndär aptitretare liksom...) Avslutar som vanligt kvällen med en god kopp té... Ett skönt sätt att avsluta kvällen, lite lugn o ro i kroppen...
image697
I övrigt har jag varit med sonen på innebandyträning, kul faktiskt!!! De har två tränare som är jättebra, den ena har spelat innebandy på elitnivå, så det är ingen lekstuga direkt. Killarna tycker det är såååå kul...
Nästa helg är det match, men då är han hos pappa, får se om jag åker o kollar nån match, tror det var fler...
image698
Jag hoppas ni har det llika bra som jag och att ni får en underbar söndagskväll.
 Var rädda om er och njut av livet och kärleken...


Massa kramisar
Cimsan

"För att ett äktenskap skall bli lyckligt krävs det att man förälskar sig många gånger, och alltid i samma person..."
(Mignon McLaughlin)


Kloka ord:
Postat av: Maria Vuitton

Var gärna med i min GRYMMA tävling, det enda du behöver göra är att skriva en kommentar och din skostorlek! :)

2008-01-20 @ 18:38:52
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se
Postat av: F

Ja det är kul med bilder:)Ha en bra kväll!Kramis

2008-01-20 @ 19:37:18
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0