Free Cursors

Vad glad jag blir!!!

image654

Jag har fått två utmärkelser, en från Camilla och en från Kristina... TACK, mina underbara vänner!!!!
Jag blev så överraskad och framför allt jätteglad... NU är det min tur att ge utmärkelser och den listan skulle kunna göras VÄLDIGT lång, men ska försöka hålla mig inom 10-ramen!!! SVÅÅÅRT!!!! Så ni som vet att jag läser era bloggar och som kommenterar min etc, bli inte arga om ni inte finns med på min llista, jag måste ju hålla mig inom 10-ramen...
image655

"Give the award to up to 10 people whose blogs bring you happiness and inspiration and make you feel so happy about blogland! Let them know by posting a comment on their blog so that they can pass it on. Beware! You may get the award several times!"

Jag ger mina utmärkelser till följande bloggvänner:
Kristina
Mira
Mia
Desirée
Cia
Camilla
Åsa i Malmö (har lösen på sin blogg, därför länkar jag inte)
Sus i dus
Solgudinnan

Lilla Pi

Massor av kramar
Cimsanimage657

Kloka ord:
Postat av: Cia

Å TACK ! VAd gullig du är !
Hoppas du har en bra dag !
Jag städar ! Sen till jobbet sen fika med Tessan...www.alltnytt.webblogg.se (tessans blogg)
Pöss pöss

2008-01-17 @ 11:13:37
URL: http://www.ciainstocksund2.blogg.se
Postat av: Åsa

Tack vännen!!! Värmer o betyder såååå mycket!!!
Hoppas du får en underbar dag! Kramar o pözzar!!!

2008-01-17 @ 11:44:30
Postat av: Lillepip

Åh fint fint ,tack så mycket ,fast du glömde mitt sista P..hehe..Ha en crazy night!hehe..kram pip

2008-01-17 @ 15:49:25
URL: http://www.lillepip.blogg.se
Postat av: Mia

Puss i ljumsken :-)

2008-01-17 @ 17:44:19
URL: http://studentmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0