Free Cursors

Bättrte än såhär blev det inte idag...


Ja, snyggare än så blir jag inte idag... Men le kan jag...

Ett till, nej men nu får jag ge mig... Herregud så jag ser ut...

Dagens lunch består av rester från gårdagskvällen, potatisgratäng från deli-disken på Ica där jag jobbar och likaså kycklingklubborna, ojojoj vad smarrigt... Synd bara att man inte får ta ett glas rött till detta, men lite läsk funkar det med...

En annan sak: Jag har en vän som jag bryr mig väldigt mycket om, nämner ingen vid namn här då vännen också bloggar... Jag vill bara säga till dig, vännen min, att jag är så glad att ha dig som vän, är så glad att vi liksom hittade tillbaka till varandras vänskap, är så glad och tacksam för det brev med liten vacker gåva som du sände mig förra veckan, sånt gör en vän otroligt glad. Jag vill bara att du ska veta att jag finns här för dig, om du bara vill prata, om du vill gnälla, om du vill tjata, om du vill vara förbannad o skrika eller vad som helst. Upp med hakan gumman, CARPE DIEM!!!!!
Massor av varma kramar till dig, underbara du!!!!

Dagens att göra lista är nog nästan avklarad, tack o lov:
- Tvätta en maskin
- Ta reda på två maskiner tvätt från igår som är torrt
- Bädda
- Diska
- Göra rent åt kaninen
- Duscha
- Måla mig o sätta upp håret
- Snygga till det o byta dukar i tv-rummet, ändra lite på ljuslyktor o ställa fram nya etc
- Äta (maten står i ugnen)
- Fixa naglarna o måla på dom lite snyggt (bild kanske kommer)

Nehej ni, nu ska jag strax äta och titta på Hem till gården, det ni!!!!
Vad gör ni en dag som denna???????

Massor av kramar
Cimsan

Kloka ord:
Postat av: Nita/tigerlilja

Tack Cim. Jag vet vad du menar men ibland är det så tröstlöst bara... Önskar mig själv så mycket annat och bättre saker men det tar stopp liksom. Måste ner i svackan för att orka upp så jag klarar dagen iaf.

Kram!

2008-07-08 @ 12:22:23
URL: http://www.tigerlilja.se
Postat av: Nettan

En "att göra -lista" ska jag också göra.

Kommer på saker alldeles för sent som jag borde ha gjort under dan ! Ha, ha !

Lunchen ser jättesmarrig ut.

Här är vi lite dåliga på lunch då frukosten intas lite sent när det är sommar / sommarlov / gubben har semester. Ha, ha !



Här blir det till att vara lite nyttig inomhus idag då det inte är så roligt väder.



kram

2008-07-08 @ 12:24:28
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0