Free Cursors

En lista...

Hittade en lista hos Marica, tyckte den var kul o kopierade den...

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV


1.Är du singel? Nej, är du tokig?? LYYYYCKLIGT gift!!!

2. Är du lycklig? Ja, mer än nånsin...

3. Är du uttråkad? Nej, inte för tillfället!

4. Är du ledsen? Nej inte alls...
5. Är du italienare? Eeeeehhh, neeeeeeeej...
6. Är du cooling? Always!!
7. Är du från irland? Skojar du?
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Nix...

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?  Absolut, vad tror ni???

2. Har du någon gång blivit sårad? Det har hänt!

3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? Jo...
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?  Ja det har jag
5. Har du kysst någon under de tre senaste veckorna? Gissa...
6. Har du haft en hemlig beundrare? Inte vad jag vet, men de ska ju vara hemliga...
7. Är du kär? Mer än så!!!

8. Vill du gifta dej när du blir stor? Ja, jag kan tänka mig att förnya mina löften med min man om några år.

10 TVÅ ALTERNATIV

1. Bilddagboken eller lunar? Inget
2. Leende eller ögon? Ögonen
3. Katter eller hundar? Hundar
4. Några få bästa vänner eller jättemånga? Några få
5. Tv eller internet? Tv OCH Internet
6. Coca-Cola eller Pepsi? Coca-Cola
7. Utekväll eller romantisk hemmakväll? Romantiska hemmakvällar
8. Pengar eller lycka? Lycka kan inte köpas för pengar (plagierar Maricas...)
9. Dag eller natt? Dag.
10. Msn eller mobil? Mobil

NIO "HAR DU NÅNSIN..."

1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån? Tror det kan ha hänt.
2. Brutit ett ben? Näe.
3. Gjort någonting du ångrat? Jo det har man väl ;)

4. Hoppat Bungee Jump? Nej aldrig!!!
5. Ätit en hel tårta? Nix

6. Gjort bort dig offentligt? Ja, det kan man nog säga.
7. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Nej, det kan jag inte påminna mig om...

8. Gråtit när ett husdjur dog? Ja det är väl klart...

9. Velat försvinna? Nån gång kanske... =)


SENASTE

1. Telefonsamtalet du gjorde?
Min mor som ringde.
2. Telefonsamtalet du fick? Mor
3. Personen du var med? Min make
4. Roligaste grejen som hänt? När jag  blev mamma och när jag gifte mig.
5. Personen du smsade? Maken
6. Du skrev till på myspace? Har ingen.
7. Personen du kommenterade: Marica
8. Du tillbringade natten med? Min make.
9. Du kramade? Min make

Utmanar följande:
Nita
Mira
Mia
Gabbi
Ejmis

                      

Nu ska jag städa skåpet under diskbänken, sen plocka lite, fixa till det lite extramysigt o hemtrevligt i köket, tänkte jag... Feja runt lite helt enkelt...

Återkommer senare.....

Massor av kramar
Cimsan

Ps. Nita, jag förstår att ni tycker det är spännande nu, med siktet inställt på världsmetropolen Örebro... *asgarvar*


Kloka ord:
Postat av: ejmis

Taget! Måste fundera lite bara...

2008-06-26 @ 17:55:11
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: ejmis

Färdig! =)

2008-06-26 @ 21:24:04
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: linda

Oh, den här snor jag! Jag älskar listor :P

2008-06-29 @ 19:47:33
URL: http://angelinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0