Free Cursors

FREDAG!!!!!!!


Morning alla underbara vänner...
TACK alla ni som peppar mig och som gläds med mig när jag är glad över jobb och sånt som händer, om ni visste vad det gör mig glad, det också!!! Ja, det finns ni som vet allt, ni som vet en del och ni som vet det som står i bloggen, men ni ger mig samma glädje, det vill jag att ni ska veta. Varje kommentar gör mig såå glad, jag blir såå nyfiken på VEM som skrivit och VAD den skrivit...
Stort TACK speciellt till Mira, Mamsen, Nita och Cia, NI är sååå suveräna och goa tjejer!!! Finns alltid där o peppar en om man är nere, gläds med en om man är glad... Skickar små brev/paket, blommor etc utan att man vet om det, så man bara sätter sig o gråter när man får det (vem kan det vara som gjort det???), ringer när "hon" hör att man inte är på hugget eller att det "är" nåt... Denna underbara omtanke, ödmjukhet o kärlek som ni ger mig, den är obeskrivbar!!!!!!
Tyvärr har jag bara fått träffa Mira och Cia "in real life", men vi har ju kontakt nästan dagligen på msn, vilket är kanon.. Jag är så glad att jag "träffat" er tjejer och jag hoppas att vad som än händer så håller vi kontakten...

Ja, så var det jobbardags idag då, ska bli såå kul, men kom på att det är den 27:e, hur många får lön då och jag ska jobba kl.12-19, hujedamej, man vet ju vilket kaos det kan vara på fredagar!!! Men samtidigt så är det roligt!!!! Tiden går fort och folk är på bra humör...
Hurdant humör är du på en dag som denna???
Detta är jag idag... =)
Nehej ni, mina underbara vänner, nu ska jag prata med mina godingar på msn en stund, sen ska jag duscha o göra mig vacker, skvätta på mig lite parfym så man luktar gott, fredag o allt... Fick en parfym av min mor igår, hennes väninna hade varit till Estland o mamma hade skickat efter en ny till mig, för hon visste att det sinat ordentligt i mitt skåp... Så det blev en Tommy Girl, luktar sååååå gott!!!!! TACK, älskade mamma!!!

Massor av kramar till alla er, mina underbara sötnötar...
Cimsan

Ps. Kika in till Mira idag, hon ska nämligen börja med att presentera och dela med sig av sina favoritbloggar och varför de är det, en om dagen, börjar idag!!!!! LÄS!!!!!!!

Kloka ord:
Postat av: Gabbi

Tack goaste vännen!!

Jag e så glad för att vi hittat varandra!!

Du e helt underbar!!

Löv ya!!!

Kram!!

2008-06-27 @ 08:41:31
URL: http://mamsen71.blogg.se/
Postat av: tigerlilja

Du är go du vännen min! Massa kramar å ha så skoj på jobbet nu :-)

2008-06-27 @ 08:55:24
URL: http://www.tigerlilja.se
Postat av: Camilla

Hej där



Ha så trevligt i kassan!!

2008-06-27 @ 10:01:08
Postat av: Ulle

Hejsan goa Cim!!



Måste få säga att det är sååå kul att läsa om hur mycket du trivs med nya jobbet!

Visst är det konstigt att man kan bli så glad av att en annan människa är glad!?....men så är det ändå...för mig i alla fall:)



Är sååå lycklig för din skull och jag läääängtar till den dagen som jag oxå får skriva inlägg om hur glad och nöjd jag är över mitt underbara jobb!!



Ha nu en kanon bra helg och trevliga dagar på jobbet!



Kram från Ulle

2008-06-27 @ 10:36:07
Postat av: Mira

Jäkla kärring!!! Nu började jag lipa!!!



Det är jag som ska säga tack!



fortsätter lipa för att jag är såååååååå glad och tacksam

2008-06-27 @ 11:03:45
URL: http://metrobloggen.se/husfrun

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0