Free Cursors

GOMORRON!!!!!!!!


ONSDAG, smaka på den du, *dagenmittiveckan*!!!!!
Har skjutsat iväg maken, sonen är kvar hos mormor... Pratade med honom igår kväll o han sa att han ville vara kvar som idag med, till imorrn... Ja, måste kolla med mor min om den saken, om hon orkar och om de kan skjutsa honom till hans pappa imorgon, vi åker ju till landet på eftermiddagen... Så om det blir så åker jag till mamma en sväng på dagen och hälsar på dom, lämnar hans väska, nycklar etc, han har inte kläder med sig så han klarar sig till imorrn... Och så vill jag krama o pussa lite på honom före midsommar... Men det är kul att han vill vara där, rätt vad det är har man inte mormor kvar, jag vet vad jag talar om, jag miste min när jag var 11½ år... (Se mitt inlägg från 9 januari... Har precis läst det och sitter nu här o gråter...) Sonen är nu 12½... Så det är mer än viktigt!!!!! Sen att jag missar några dagar med honom nu, so what???
Igår kväll satt maken och jag o tittade på fotbollen, slumrar väl lite i soffan så runt halv elva vaknar maken till liv av att det krafsar på golvet, då kommer vår kanin farande, han undrade nog var vi var och letade sig ut till oss. Jag hade totalt glömt bort att jag släppt ut honom, ojojoj vad han skuttade och for när han kom ut i vardagsrummet... Det som är bra med honom är att han sällan gör nåt på golvet utan då springer han in i dotras rum o upp i bajlådan och gör det han ska.. Ja, han har toalett i buren, hur bra som helst... En liten trekantig plastgrej med lite höga kanter på som man fäster i burkanten o gallret, som han gör sina behov i... Tänk vad spån o halm man kastat i onödan... Nu gör man rent i hela buren två ggr i veckan o bajlådan varje dag, förut var det varannan dag ju... Ja ja, bättre sent än aldrig...

Nehej nu ska jag diska lite, sen hänga en tvätt...

Ha en underbar dag...

Kramisar
Cimsan
UPPDATERING: Sonen blir kvar hos mormor och de skjutsar hem honom till hans pappa imorgon, så nu ska jag diska o greja lite sen ska jag åka dit med hans väska o tv-spel etc som han har kvar här (mormor har inget playstation o vi trodde naturligtvis att han skulle komma hem idag, både sonen o jag...) och så måste jag ju pussa lite på honom, det blev ju ingen vanlig vecka detta......
UPPDATERING NUMMER 2: SONEN BLEV MED HEM, HADE HEM- OCH MAMMALÄNGTAN SOM INTE GICK ÖVER... HAR NYSS DUSCHAT OCH TVÄTTAT HÅRET SÅ NU SITTER HAN VID DATORN OCH SEN BLIR DET NOG LITE TV-SPEL INNAN KVÄLLEN ÄR ÖVER... (mormor har varken dator eller tv-spel och jag kan verkligen förstå att det blir lite långsamt...)

Kloka ord:
Postat av: Mira

Här är aldrig en vecka som den ska vara! =(



Pussa och gosa du lite extra med sonen och ha den underbaraste helgen på landet! Adress??



Love



//MiraBira

2008-06-18 @ 10:23:57
URL: http://metrobloggen.se/husfrun
Postat av: Elli

Åååhh... Nu fick jag verkligen längtan efter min mormor. Hon gick bort förra året och jag saknar henne enormt mkt. Tänker på henne jätteofta.



Hoppas du får en trevlig midsommar med fint väder och trevligt sällskap!



Kramkram

2008-06-18 @ 15:17:58
URL: http://snigel.blogg.se/
Postat av: PhoenixAngel

Tävla om ett kryssningspresentkort i min blogg!

http://phoenixangel.blogg.se/2008/june/080618-tavling-1.html

2008-06-18 @ 20:15:58
URL: http://phoenixangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0