Free Cursors

HÄR ÄR JAG!!!!!!!!!!!!!!!!!



Godkväll underbara vänner,

TACK för att ni skrivit några kommentarer under tiden jag haft lite paus, har verkligen behövt det. Det funkade verkligen inte att jobba heltid 8-17 och sköta egna företaget efter det...

Men nu är jag tillbaka, och lovar att blogga när jag har tid och kan... Har nu, via ett bemanningsföretag, jobbat i växeln på ett byggföretag med ca 60 anställda, åååh om ni visste hur kul det varit!!!!!!!!!!!!!! Jag har trivts så otroligt bra, så om ni bara visste. Jag lärde mig ALLA namn på ca fyra dagar, så när folk ringde o sökte dom, så kunde jag namnge dom med BÅDE för- och efternamn..... Fattar ni hur det kändes att gå därifrån i onsdags??? Jag sa inte hej då till någon, förutom hon som varit min chef, Manne (Marianne), jag klarade helt enkelt inte det! Bet mig i läppen så det blödde tills jag kom ut i bilen och rullade därifrån, först DÅ grät jag... Och jag pratar GRÅTA!!!!!

Längtar sååå tillbaka..... Hoppas och önskar att de snart behöver min hjälp igen!!!

Manne, lova att ni ringer om ni behöver mig!!!!!! Manne och jag fick en underbar kontakt, har smsat under veckan och haft skiitkul, var ute o åt lunch i onsdags, ja jag har verkligen fått en ny bästa vän.....

I torsdags åkte vi med barnen till min svägerska i Stocksund, utanför Stockho0lm, där även min bloggvän Cia bor... Har förut kollat, och de bor ca 900 meter från varandra, så i lördags ringdes vi, så hon kom förbi med sin lilla son Amos och vovven Ebba, det var skiiitkul!!!! Min son och Cia fick en härlig, rolig o underbar kontakt, vilket är kul, och jag kan lova er, hon är lika galen som hon verkar på bloggen... Vi är sååå lika hon och jag. (Kolla bilderna!!!)

 Äntligen ses vi!!!!!


 Min son tar "clownkort" på oss...

 Min son skojar med Amos...

I torsdags tog alltså svägerskans dotter studenten, kvällen avslutades med en god familjemiddag. Fredagen innebar förberedelser inför festen (den större) på kvällen... Det dukades och gjordes snyggt. KL.17 dök servitören upp och ca kl.18 kom kocken. Det var en inhyrd kock som grillade spett, kyckling o lax med gambas, åååh så gott det var. En annan dotters pojkvän kom med sitt band och spelade lite 60-talsmusik, guuud så bra de var. Sen spelade en annan dotters (de har 4 döttrar) kompis o hans band, suveränt kul!!! (se klipp från youtube o vill du se mer ändå, sök på samson for president)

La oss strax efter 24, ganska lagom med tanke på barnen... Fick ändå väcke killarna 10,15... Åkte sedan igår vid 11.30-tiden på fm, till landet, barnen har inte varit där sedan i somras... 24 grader varmt i sjön, solen stekte från klarblå himmel, ojojoj kan man ha det bättre??? Tog en drink, grillade och åt gott, spelade kort med barnen, dottern o min son kollade på film, hon hade sin bärbara dator med sig, makens son tittade på fotboll på tv... Idag åkte vi från landet vid 13-tiden, skjutsade hem makens barn o sen hämtade vi svärmor vid bussen (hon har varit hos svägerskan, där vi var torsdag - lördag) i en vecka. Sen skjutsade vi hem henne, åkte hem o sorterade tvätt (nån som tycker det blir mycket tvätt när man varit iväg nånstans...???), fick ihop 5 maskiner, ändå tvättade jag en stor mörk maskin på landet igår...*puh*
Behöver jag säga att barnen INTE ville åka hem...  Gav sonen lite mat när vi kom hem o och skjutsade sen hem honom till pappa...

Har nu grillat lite, maken kollar fotboll o tomt i huset (=inga barn), jag bloggar och sen blir det sängen o läsa lite. Har börjat på en bra bok som jag ser fram emot att fortsätta på...
Ja jag vet inte om jag har så mycket mer att berätta, mer än att jag varit sååå slut på kvällarna, men jag hoppas ni återkommer till min blogg och skriver lite kommentarer till mig nu, jag lovar att skriva så ofta jag bara kan och har tid...
En liten bild från landet i helgen...
 Våra killar... (makens son till vänster o min till höger...)

Massa kramisar till er alla
GODNATT O SOV GOTT!!!!!!

Cimsan


Kloka ord:
Postat av: Cia

JA Cim det va såååååå kul att äntligen få ses !

Du är underbar !

Känns som man känner varandra HUR väl som helst fast det bara är via bloggvärlden !

COOLT !

Ha en skön vecka !

Sov gott !

Hälsa din söta goa kille(sonen alltså L)

Gubben med såklart !

Pöss o KRaaaaaaaaaam

2008-06-08 @ 23:03:22
URL: http://ciainstocksund2.blogg.se/
Postat av: F

Kul att det funkade bra på jobbet och du ser ut att ha haft en trevlig helg också:)Kram

2008-06-09 @ 08:41:04
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0