Free Cursors

JAAAAA, dom ringde!!!!!

Nu ringde dom från Ica och frågade om jag kunde jobba på lördag...
Jag sa att jag hade redan 9-15, men samtidigt undrade jag vad det var för pass de hade.. 15.30-22, svarade hon då...
Jaha, stänger man själv då eller? Ja, svarade hon, den som är näst sist går 21... Ja, jag har aldrig varit med o stängt eller så, vilket jag nog vill vara innan jag gör det ensam sa jag till henne då... Då frågade hon om jag kunde ta pass fram till 21 om den andra personen som egentligen skulle jobba till 21 kunde ta passet till 22.. Jajamensan sa jag... Nyss ringde hon och JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, jag ska jobba på lördag, ett riktitgt pass..... Börjar 09.30 och slutar 21.00.....

Åååååhhh vad jag e glad idag!!!!!!!
Behöver jag säga att jag älskar heeeeela världen just nu????? Eller ja, delar av den alla fall, eeeh min man menar jag....


Massa glädjekramar
Cimsan

Kloka ord:
Postat av: Marica Rödebäck

Vad roligt att du är glad!



Ja, hon är riktigt mysig. Och hon har sån fin butik.

Har addat dig på msn nu.

2008-06-26 @ 14:23:08
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Mira

Grattis baby!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Jag är sååååååååååååååå glad för din skull!!



Du är verkligen värd allt du önskar!

2008-06-26 @ 14:44:19
URL: http://metrobloggen.se/husfrun
Postat av: tigerlilja

Naaaaaaaaaaajs!!! Fan va skoj!!!

2008-06-26 @ 20:14:19
URL: http://www.tigerlilja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0