Free Cursors

MÅNDAG!!!!!!


Jahapp, så var man tillbaka till verkligheten...
Midsommar avlöpte trevligt och lugnt på landet, det var min make och jag tillsammans med min mor o hennes gube... Åt sill o potatis, drack öl o nubbe och hade urmysigt...
Har faktiskt bara latat oss och haft det skönt, vilket jag tror vi behövde... Ätit gott, druckit gott, latat oss, tittat på fotboll, sovit som bara den... (resten har ni inte med att göra...)
Igår när vi var på hemväg stannade vi på Ica, där jag jobbar extra, och handlade, då var det en av tjejerna i kassan som inte kände sig bra, så hon frågade om jag jobbade idag, men jag sa att jag har inget förrän på lördag... Då frågade hon om jag ville öppna o köra 7-13.30... Ja, det kan jag väl svarade jag, tuff som aldrig förr, vet ju för fan inga rutiner eller nåt, jobbade (tränade) ju bara två pass á 4 timmar (typ 10-14) förra veckan... Men men, jag är nog sån som lär mig när jag blir ensam, ställd inför problem etc... Så det har faktiskt gått super... Maken skjutsade mig och sen kom mammas gube o hämtade mig o skjutsade hem mig, dom är väl för goa o snälla???!!!! Ibland undrar man vad man gjort för att förtjäna detta?! Så nu vankas det jobb på onsdag och lördag, båda passen 9-15... Längtar redan... Var inne o frågade på kontoret om det inte fanns nåt imorrn, men inte än i alla fall... Jag sa till att jag kan jobba hur som helst denna veckan, så de satte en lapp på schemat, alltid kan det finas nån som ser den o tänker att han/hon vill vara ledig pga att det finns nån som kan ta deras pass...

Såhär vacker var jag på midsommarafton...

Självklart var vår lilla Snutt med till landet...

Såhär svart var det på himlen över sjön 18.30 på midsommaraftons kväll... Men åskan slapp vi...

Maken utövade lite trädgårdsarbete...

Nehej ni, nu överlämnar jag mitt inlägg till er som vill läsa, Nita till exempel...

Ha en underbar dag...

Massa kramisar
Cimsan

Fortuna caeca est -- "Lyckan är blind"



Kloka ord:
Postat av: tigerlilja

Det var en lugn midsommar för oss med faktiskt. Sköööönt!

Huvva! De där svarta molnen ser inte värst ttrevliga ut. Men om solen lyser på dem så blir de mörkare än vad de egentligen är :-) En tröst va haha!

Kraaaaaaaaam!

2008-06-23 @ 15:20:59
URL: http://www.tigerlilja.se
Postat av: Gabbi

Morning raring!!

Vilken härlig midsommar du verkar haft!!

avis

Själv va jag på jobb, men på favvoboendet, så de gjorde inget!!!

Idag e jag ledig på fm, finns på msn...Hahah..ibland i alla fall!!!

Ha det bästa, min ängel!!

Kram

2008-06-24 @ 07:05:53
URL: http://mamsen71.blogg.se/
Postat av: Mira

Såååååååååååååå fin du var!! (är!!!!)

Och vilka fina kort från landet!!!



Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2008-06-24 @ 09:25:46
URL: http://metrobloggen.se/husfrun

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0