Free Cursors

Morning alla vänner...



Ännu den dag av veckan har gått...
Dagen på Ica blev väldigt lyckad, i mina ögon alla fall... Får väl höra idag om det var nåt att klagar på...
Butikschefen och jag gick igenom knapparna på kassan, lite kortnummer om hur det funkar etc, tog väl ca 20-30 minnuter, sen satte han mig där o så hade jag en tjej som gick runt vid kassorna o plockade godis som var min hjälp om jag körde fast, och det gjorde jag ju några gånger... Men inget som inte löste sig... :-)
Ja, en sak som är tuff, det är alla kortnummer på grönsaker, bara det att hålla isär alla jävla tomater, kvisttomater, svenska, körsbärstomater, små tomater på kvist etc... HERREGUD säger jag bara...
Nähä, nu ska jag sätta fart här... Sonen är ju här och han ska vara hos min mamma, vill inte sitta i huset ensam hela dagen. Så han ska till mormor o sen ska de åka till min bror o hans familj (han har två söner, en på snart 4 och en på snart ett, och de har så kul ihop... Sen fick han för sig att han ville sova kvar och det passar ju bra i och med att jag jobbar imorrn också, så han ringde mormor o frågade o hon blev själaglad...
Så nu ska jag få sonen ur sängen o se till att han borstar tänder o klär på sig, sen ska vi åka... Ja, just det ja, jag ska också klä på mig, fick ju arbetskläder ju... TJOHOO!!!

Massor av kramisar
Cimsan

Kloka ord:
Postat av: Gabbi

Hahaha..låter som en toppendag!!

Trots alla stans nyttigheter!!

Åh...gratis arbetskläder?! Inte fy skam!!

Hahaha..ha det gott!!

2008-06-17 @ 08:48:21
URL: http://mamsen71.blogg.se/
Postat av: Cia

ÅÅÅ ska du va sådär fint ICA klädd som dom är på tv nu då **moooohahahahaha*

Ja se till och få upp lillpajken !

Ha så kul hos Mormor
L*

Kram kram på er

2008-06-17 @ 09:20:14
URL: http://ciainstocksund2.blogg.se/
Postat av: Nettan

Kul att det gick bra på jobbet !



kram

2008-06-17 @ 13:49:51
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Annica

Vad kul att jobbet går så bra! Men det visste jag ju att det skulle.. ;-)

Dig räknar jag som min "stammis" i bloggen. Sen att du inte skriver jämt är ju fullt normalt. Ibland läser man ju bara igenom och konstaterar att ens bloggvänner lever! ;-)

KRAM på dig vännen min!

2008-06-17 @ 16:54:48
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Mira

GRATIS är godast (även om du nu inte ska käka kläderna) och du är verkligen en HOT MAMA i din arbetsoutfit.



Pözz... den blötaste du kan tänka dig!

2008-06-18 @ 10:32:32
URL: http://metrobloggen.se/husfrun

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0