Free Cursors

Natti natti...

Nu är det snart sovdags, maken ser på fotboll som snart är slut...
Jag har suttit här o grejat lite, kollt ut lite kort som vi tog på svägerskans dotters student i torsdags, som ska framkallas till vanliga kort.
På eftermiddagen var jag med sonen o hans pappa och inhandlade kläder till skolavslutningen, vita fina kortbyxor (slutar nedanför knäna...), vit pikétröja, vita snygga tunna strumpor och vita snygga tennisskor. Ojojoj, vad stolt han var när vi var klara... Det tog inte mer än ca 20 minuter så var vi klara, hittade allt på Stadium.
Har ätit tacos med maken ikväll, gott gott. Tog en kopp kaffe till fotbollen innan jag satte mig här...
Imorrn ska jag ta mig till företaget där jag var nu i två veckor, ta en fika och se hur de klarar sig utan mig...

Nähä, lägga in bilder var inte ens till att tänka på så nu säger jag godnatt...

NATTI NATTI!!!

Massor av kramisar
Cimsan

Kloka ord:
Postat av: Ann

God morgon! Tack! :) Ja då det har skrivits om den ..efteråt:) Man missar saker ibland men inte gör det något:)

Ha en underbar dag raring!

2008-06-10 @ 07:44:29
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Annica

Godmorgon!

Idag är det lite svalare här. Det har tom regnat lite inatt. Vad kul att du trivts så bra på jobbet! Jag ska hålla tummarna att du får komma tillbaka.

KRAM!

2008-06-10 @ 08:32:54
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Angel

Jag har gjort en ny blogg

titta in där i stället

Kram Angel

2008-06-10 @ 12:18:29
URL: http://angel-sunflower.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0