Free Cursors

Söndag...


Trots 50-årsfest igår så känner jag mig INTE som den här katten ser ut... Har faktiskt stooorstädat hela huset idag, dammat, dammsugit, torkat golv, bäddat rent åt barnen, bytt gardiner i barnens rum och köket... Tvättat tre maskiner och nyss har jag duschat... Så ingen kan komma o säga att jag är bakis eller trött...
Ja, visst drack jag lite går, men inte så det känns idag, tack o lov... La oss kl.02.45 imorse, men oj oj oj oj vad kul vi hade... Vilken mat, vilken underhållning, vilken dryck, vilket folk, mycket dans och skratt... Ja, jag dansade så  jag hade ont i fötterna, men gud vad kul det var... Levande musik med två killar, bland annat lektes det lite "Så ska det låta", ni vet man får höra ett intro på en låt, o så ska man ställa sig upp o sjunga så fort man vet vilken låt det är... Ååååh, jag tycker sånt är såå pinsamt, har aldrig sjungit så i mikrofon inför publik, aldrig sjungit karaoke, aldrig ens testat SingStar heller... Men igår flög fan i mej, jag kunde en liiiiiten strof på en låt, vilket födelsedagsbarnet hörde o skrek, "hon kan, hon kan".... Jag sa att jag kan bara det i början, han som höll i micken sa att du kan sjunga med mig, så vi sjöng o det var Ulf Lundells "Kärleken förde oss samman" vilket passade bra, jag sjöng till min man... Fick till en härlig tonart och hittade ett kanonskönt vibrato att avsluta med och jag måste säga att idag är jag väääldigt stolt!!!!! Men detta har att göra med att min man tror på mig och då gör jag det också, han har stärkt min självkänsla, mitt självförtroende och hjälpt mig med så mycket mycket mer.. Han är den bäste, den underbaraste jag vet!!!! Titta bara... O han är min!!!!!
 Åååh vad jag älskar dig, min underbara man!!!!!
 Här sjungs det...
 Hahaha, klart Elvis Presley var med.....
 Såhär kul hade jag... TJOHOOOO!!!!!!!!!!!
 Plakatet som födelsedagsbarnet fick av oss (som jag gjort...), presenten var ett massage, relax o bubbelpool för både henne och hennes man (hur kul är det att gå på nåt ensam???) med lite mat och lite gott att dricka...

Nej ni govänner, nu kommer snart maken, han har varit ute med en av sina godaste vänner och spelat lite golf, här är det bäst att hålla sig undan när frun i huset får för sig att städa... Sen blir det lite grillat och mys framför tv:n. SKÖNT!!!!
Vad har ni gjort i helgen och vad gör ni en kväll som denna???

Massor av kramar¨
Cimsan

Kloka ord:
Postat av: Madeleine

Låter som om du hade jätte kul. Ha en underbar kväll. vi hörs via msn nån dag. Kram Madde

2008-06-15 @ 19:17:20
URL: http://madde68.blogg.se/
Postat av: Annica

Åh! Det låter som du haft en fantastisk helg!

Kram!!

2008-06-15 @ 21:06:43
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Gabbi

Morning honey!!

Låter å ser ut som om du hade en kanonkväll?!

Hahaha...hade jag med både i fredags å lördags!!!

Ha det bäst!!

Pözz

2008-06-16 @ 07:50:26
URL: http://mamsen71.blogg.se/
Postat av: Emelie

Så roligt ni ser ut att ha! Plakatet vr ju kul!

Hoppas du mår bra!

Kram

2008-06-16 @ 10:55:11
URL: http://emeliese.blogg.se/
Postat av: Mira

Vad i....??





Jag hade ju skrivit!!! Jag e fan övertygad om det!



Hursom! Vilket party, vilken brutta, vilket plakat!! Och sjunga? Du e fan bäst! Min Cimsan!!!



Pözz, den blötaste du kan tänka dig!

2008-06-17 @ 09:19:57
URL: http://metrobloggen.se/husfrun

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0