Free Cursors

FÖR UTNYTTJANDE AV BARN.....

Genom att adoptera denna droppe och placera den på din hemsida/blogg, så visar du sympati för alla utnyttjade barn som finns på vår jord. 
Droppen är en symbol för alla tårar som fälls jorden runt av barn som lider i sin ensamhet. 

image1207 Hittad hos Cia...

Varma kramar
Cim

Kloka ord:
Postat av: Mingla

Är du duktig på bloggdesign? SKulle du vilja hjälpa mig att byta header :)? tack för en bra blogg förresten.

2008-03-10 @ 11:09:39
Postat av: Cim

Mingla: Nej nej, jag kan inte sånt överhuvudtaget... Jag har en kompis som har fixat min... TYVÄRR, skulle hjälpa dig om jag kunde, lovar...
Kraaaaam

2008-03-10 @ 11:58:23
URL: http://www.nygiftafrun.blogg.se
Postat av: Sessan

Hej söta!!
Usch jag har haft mycket med forumet förra veckan så jag har vart dålig på att besöka bloggar & du som var sjuk & allt...
Jag skulle ju ha önskat dig god bättring *jag skäms*

Men supert att du är bättre nu iaf.

Miljoner björn kramar till dig skatten

2008-03-10 @ 12:46:40
URL: http://www.sessanocprinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0