Free Cursors

HALLÅ ALLA GLADA.....

image940

Här är jag...
Nu har sonen och jag haft en myyys morgon/fm... Maken är och hjälper en god vän med lite grejer hela dagen, ska hämta honom vid 19-tiden... Skjutsade honom imorse...
Sen har sonen och jag gjort läxa som han fick med sig över lovet (ja, han har påsklov nu...), spelat lite bandy på verandan, storstädat verandan, sonen har putsat de fönster som vetter mot verandan, jag har plockat undan påsken (har inte hunnit förrän idag...), dammsugit, tvättat 2 maskiner, fixat lite lunch, duschat och tvättat håret och nu har jag jobbat undan lite. Fan vad mycket man får gjort när man sätter fart.
Ska hämta makens barn sedan när de slutat skolan, skjutsa dottern där till sin mammas jobb för hon ska träna karate ikväll och det krockar med annat för oss, sen åker jag hem med killarna så de får busa och ha sig lite, brukar bli lite bandy o sen lite data...
Ja, sen blir det att kasta i sig middagen för kl.20 då ska jag sitta i soffan och titta på finalen i Let´s Dance...
Ska ni????????
Vem vinner?????
image941
Bild från tv4.se...

Ja, vi håller nog på Tina och Tobias i alla fall...
Vad gör ni en dag som denna??? Har ni nåt kul för er eller är det fredagsstädning och annat elände innan kvällen kommer???
Om ni visste vad jag har saknat er, jag har haft en annan blogg nu ett par veckor eller vad det blev, men saknaden efter er blev för stor och nu är jag tillbaka.. Lämnar er inte en gång till, jag lovar!!!!
KRAM!!!!

Ha en underbar kväll och var rädda om varandra!!!!

Massa kramar
Cim
image942
"Den största lyckan i livet är övertygelsen om att vi är älskade"
(Victor Hugo)


Kloka ord:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0