Free Cursors

God middag...

image1067
Nu har jag
- Storstädat badrumsskåpet (kastade nästan en Ica kasse med skit...)
- Skurat handfatet
- Dammsugit hall o dotras rum
- Gjort rent åt kaninen
- Tvättat massor av maskiner, sånt som ska tvättas separat o handtvätt (har faktiskt handtvätt på maskinen upptäckte jag, kanon!!!!!!!!)
- Utfodrat kaninen med maskrosblad från trädgården och lite mat
- NU ska jag utfodra mig med lite pizza framför tv:n

Pratade nyss med maken *kärlek*, han vann inte tävlingen (är ju med kompisar och spelar golf i Gränna). De anordnar alltid en egen tävling med nån form av pris (pokal eller annat kul), men kompisen Per vann....
GRATTIS PER!!!!
De skulle inta en lunch därnere nu och sen far de hemåt, så jag kan tänka mig att han är hemma omkring 16-16.15. Ska bli skönt och mysigt!!!!
image1068
Jag slipper sova ensam inatt, skööönt!!!!!

Nähä, nu är det dags för pizza....

Massor av kramar
Cimsan

Kloka ord:
Postat av: solgudinna

Ha en skön 1 maj.

2008-05-01 @ 14:53:58
URL: http://solgudinna.blogg.se
Postat av: Annica

Hej du flitiga kvinna!
Här kommer en till!
Har städat hela lägenheten som mamma ska bo i. PHU!
Men nu är den bebolig.
Sköt om dig!
KRAM!!

2008-05-01 @ 14:59:05
URL: http://anja72.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0