Free Cursors

Jaaa ni...

IDAG har alltså maken och jag två-årig förlovningsdag... Skrev igår i min blogg, som ni goa läsare vet, både om förlovnings- och bröllopsdag...
Idag på lunchen ringer det här hemma, jag svarar och samtalet följer:
- Ja, det är Cim...
- Hej, det är Linda från Haga blommor...
- Hej...
- Vi skulle leverera blommor till dig idag.
- Jaså (fruktansvärt förvånad)...???
- Ja, så vi tänkte höra om du är hemma på eftermiddagen...
- Nej, det är jag inte, jag jobbar och är inte hemma förrän vid 17.30.
- Okej, men kan vi köra ut dom med sena turen vid 15-tiden o hänga dom på dörren?
- Ja, det går bra...
- Okej, vad bra, då säger vi så. Hej då...
- Hej då.

Snacka om att tankarna börjar snurra, vem f-n skickar blommor???
Okej, på eftermiddagen ringer det på mobilen för de hittar inte hem till oss, (som vanligt), jag lotsar budbilstjejen rätt och hon lämnar av blommorna...
NU är man ju just inget nyfiken... Hämtar maken strax vid 17 och drar fort hemåt... Vid ytterdörren står en bukett i papper och jag tar in den, lägger mig på hallgolvet och packar upp den... Sååå vacker, rosa underbara rosor med fina detaljer i och ett kort där det står:
"Må kärlek och lycka för evigt följa er åt.
Massa kramar din vän
Nita. "

Titta här så får ni se...
 Klicka för större bild...

Nita, du e en underbar, go, rolig, härlig, snäll, rättfram och skitkul vän, TACK så jättemycket för de fina blommorna!!!!!
Jag uppskattar dig och jag är glad att vi hittat "tillbaka" till vår härliga vänskap...

Massor av kramisar från en tårögd och lycklig
Cimsan

Kloka ord:
Postat av: Mira

Mne så snällt av henne! Och underbart att ni hittat "tillbaka".



Stor kram på er stora dag!

2008-05-20 @ 19:33:06
URL: http://metrobloggen.se/husfrun
Postat av: tigerlilja

Äääääsch, det var väl inget *skrapar lite med foten* Men roligt att du/ni tyckte om dem :-) Ha en trevlig kväll gumman!

2008-05-20 @ 19:35:56
URL: http://www.tigerlilja.se
Postat av: ANGEL

ler det får du göra, jag kom aldrig till indiska utan hittade det jag ville ha på Lindex :) ett par svarta o röda leggings. kul att jag kan peppa dig . Kramis

2008-05-20 @ 22:30:11
URL: http://gullegumman.blogg.se/
Postat av: ANGEL

ler det får du göra, jag kom aldrig till indiska utan hittade det jag ville ha på Lindex :) ett par svarta o röda leggings. kul att jag kan peppa dig . Kramis

2008-05-20 @ 22:30:25
URL: http://gullegumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0