Free Cursors

Jaha det var det det...

Har nu varit iväg på anställningsintervju, eller vad jag ska kalla det för... Har ju varit där förut och nu ville de att jag skulle komma dit för att, som dom sa, spåna lite... Ja, de hade en grej för mig som de ville testa mig på... Det finns nåt som heter handla24 på den här Ica-affären, dvs att kunder handlar (beställer) mat på nätet... Registrerar sitt kortnummer etc som de vill betala med osv... Det kommer ut en order i butiken som då plockas av "någon" (läs; mig och några till...) man scannar priser etc och sen "betalar man med ordernumret i kassan" som då får fram kortnumret... Vips så är det klart... Man ställer det i backar i kylen och fortsätter med nästa... Sen körs det ut i tre turer om dagen... Så det var det de hade tänkt för mig... Ja, morgonpigg måste man vara, man börjar kl.06.00... Det som nu ska diskuteras är de veckor vi har min son, som börjar 8 i skolan i en stad 1,5 mil härifrån... Honom skjutsar ju jag... Men det skulle han se om det gick att lösa på nåt sätt, för de ville så gärna ha in mig... TACK för kaffet!!!!! Visst låter det kanonkul???? Samtidigt talade jag om att ja visst är jag superintresserad och att detta kan naturligtvis vara ett bra sätt för mig att få in foten på, men egentligen är jag en "kassatjej" och det skrev han upp också... Så han skulle tala med bossen och försöka ge mig ett besked den här veckan... Ja, imorrn ska jag till bemanningsföretaget som jag ska jobba åt 23/5-3/6, för det kan jag ju inte tacka nej till, det vore att sätta dom i klistret... Men v.29-31 kan de se sig i stjärnorna efter om jag får detta, och det talade jag även om för han på Ica, så de vet att jag verkligen vill in på Ica och inget annat... JIPPIE, tänk om detta löser sig.. Ja, Mira, som du sa, det ordnar sig!!!!!! DU tror på mig, maken tror på mig, mamma o guben tror på mig... OJOJOJ, trodde inte detta om mig själv... TACK alla ni som peppat mig och stöttat mig!!!!!!

NU ska jag ta det lugnt med maken, känner mig liiiiite uppstressad!!!!

Massa varma kramisar
Cimsan

Kloka ord:
Postat av: Mira

JIPPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!! Tjohej vad glad jag e nu!!!



GRATTIS!!!!



DU är bäst... fastän du bor för långt bort!



Pözz

2008-05-14 @ 19:59:21
URL: http://metrobloggen.se/husfrun
Postat av: F

Åh va kul!!!Grattis!Hoppas ni får en bra kväll!Kram

2008-05-14 @ 20:19:04
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se/
Postat av: Emelie

Men så himla kul det låter! Grattis!

2008-05-14 @ 20:53:27
URL: http://emeliese.blogg.se/
Postat av: Elli

Låter verkligen superskoj! Hoppas det blir som du vill! :) massa kramar

2008-05-14 @ 21:11:22
Postat av: Monica

Hej.. ja klart man antar en utmaning =)

jo men jag har väl mest gjort de för att vissa av mina egna kort inte ska kunna användas av andra..

Ha en underbar kväll du oxå..Kram

=)

2008-05-14 @ 21:20:02
URL: http://monkizzen.blogg.se/
Postat av: Ann

Grattis Raring!

2008-05-15 @ 05:20:52
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0