Free Cursors

Morning!!!




WOW, vilken helg... Ja, ni som läste mitt korta inlägg från igår kväll, vet vilken helg vi har haft... (Om du inte läst så gör det, orkar inte skriva en gång till...)
Som sagt så var maken och jag till landet och mös lite från fredag - lördag... Ja, det regnade en del, men vadå, tända en brasa och njuta av en drink det funkar även om det regnar, jag lovar!!! God mat, lite tv o somna framför den, det tillhör...
Utlovade kort på hur det blev, och även på husen etc på landet. Nu var det så att jag tog inte med några batterier till digitalkameran, för det hade vi på landet.. Trodde jag!!! Det hade jag inte, alltså!!! Så jag fick snåla för att överhuvudtaget få med vår montering (bara maken med på bilderna), så jag får ta kort på husen etc en annan gång. Ska se om jag inte hittar några på datorn, som jag tog i somras eller så, som jag kan visa nu igen... Tror jag lagt ut en del nån gång förut...
 Maken monterar...
 Jippie, veven funkar!!!
 Sååå snyggt!!! Den lutar lite mycket nedåt, ska ställa om den, så den går mer rakt ut...
Nedan följer nu lite minnen, har suttit o tittat bland kort...
 Min nyblivne make och jag, 26 maj 2007...
 Bruden (jag... *ler*) samtalar med goda vänner...
 Blommorna som MIRA skickade till oss på vår dag, 26 maj 2007... DU e underbar, gumman!!!!!
Text på kortet: "Kärleken är evig... "Husfrun Mira"
Kort på Miras begäran:
 Jag fixar disken...
 Skål på er... (Makens 50-årsfest...)

Ja, nu ska jag ta och arbeta lite, har lite mail att ta reda på. För er som inte vet så är jag handledare/utbildare i bland annat data och ekonomi på distans. Har alltså elever sitter spridda i landet... Så därför har jag en del mail att ta hand om varje dag, men det är kul!!!!! Vad gör ni???? Jobbar, är mammaledig, pluggar, är arbetslös, sjukskriven????? Tala gärna om...

Var rädda om er, änglar mina...
Hörs senare...

Massor av kramar
Cimsan

Kloka ord:
Postat av: tigerlilja

Välkommen tillbka till verkligheten och vardagen :-)

Vad jag gör om dagarna? Det mesta utom jobbar (ja jobbar hemma då haha) men annars är jag nybliven tvåbarnsmamma med allt vad det innebär :-)

2008-05-19 @ 10:20:27
URL: http://www.tigerlilja.se
Postat av: Ulrika

TACK för dina fina ord om min älskade ängel Melvin! Värmer så med allt stöd o omtanke från när o fjärran =) Att förlora vår älskade o efterlängtade lille gosse var det absolut värsta som hänt i mitt liv men nu har jag lärt mig leva med sorgen o saknaden..men jag kommer alridg förstå varför han inte fick stanna hos oss! Så fruktansvärt orättvist!



Klart att du får länka till mig från din blogg =) Underbara bilder du lagt in i dag! O sist men inte minst..Andreas klarade testet =D =D =D



KRAM

2008-05-19 @ 10:30:39
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Annica

Låter som en toppenhelg!

Vilka fina bilder. Och så vacker du var!!!

Blev ju tvungen att kolla på våra bröllopskort. Nostalgi värre!!

NU ska jag äta! L

2008-05-19 @ 11:32:26
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Cia

Fina foton !

Där förstår jag att ni myser L

Å jag är då mamma ledig ;))

Ha bästa dagen !

Pöss

2008-05-19 @ 11:43:33
URL: http://ciainstocksund2.blogg.se/
Postat av: F

Fina kort! Jag är egentligen klar med min utbildning, men fortsatte att plugga 2 kurser medan jag samtidigt söker jobb!Ha en bra dag!Kram

2008-05-19 @ 12:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0