Free Cursors

Morning morning...


Ännu en dag är här, onsdag, mittiveckan, gud så skönt, snart är det helg igen... Men först ska jag ju jobba en dag (fredag), ja det verkade vara ett kanonjobb... Mycket att hålla ordning på var det, men jag tror det ska gå. Värst blilr det på fredag när halva företaget är på kick-off, både hon jag ska vicka för och hon som är handledare eller vad man ska kalla det för, är borta då... O där sitter jag med hela växeln som ska skötas, posten som ´ska fixas etc... 
Ja ja, det är bara att vara trevlig och improvisera om det är nåt man inte begriper... *asgarvar*

Ja, idag har jag ett projekt på gång, har bestämt mig för att möblera om (flytta säng o sängbord) i dotras rum... Om jag vrider på sängen mot en annan vägg bara så blir det mycket mer golvyta, + att sängen nu sticker fram en bit när man kommer in i rummet... Inget snyggt... Så vi får se om jag kan fixa till det, alltid kul att ändra lite... Alla barn är här ikväll, så vi får se vad dotra säger...

Ja, till helgen är det MORS DAG för er som missat det... Det är ju en sån dag man stryker under i almanackan för att bli ihågkommen eller hur??? Firar ni Mors Dag???
Samma dag har vi bröllopsdag!!!
(Guuud vad jag tjatar om det!!!)

Nehej ni, om jag ska få nåt gjort här så är det bäst att sätta fart nu!!!
Ska på utvecklingssamtal med sonen kl.15.30, hoppas det blir bättre än förra gången, då bröt sonen ihop och stack därifrån då fröken gick på honom om läxor han slarvat med etc... Ja, hon är inte pedagogisk den kärringen det kan jag lova... Ja, ni som har läst så har vi haft våra duster... Skönt för sonen att byta skolan till hösten, men då går kärringen i pension om vi inte tror helt fel... Ja ja, skönt för de elever som kommer till hösten...
Nehej, sätta fart var det ja...

Må så gott nu mina juveler!!!!

Varma kramisar
Cimsan

Kloka ord:
Postat av: tigerlilja

Jag måste påminna karln om Mors dag jag hahaha! Han lär väl knappast komma ihåg det suck

Annars får det bli lite pluggande, städa å sånt. Ska ut på shopping med grannen när karln min behagar komma hem.

Ha en uuuunderbar dag gumman!

2008-05-21 @ 09:40:29
URL: http://www.tigerlilja.se
Postat av: Annica

Jag tyckte väl att jag kände igen numret! Bra! Då ska jag fylla i det.

Apropå uppmaningen så är det nog bara bra. För maken, som kör lastbil, har fått att de ska blockera alla in ocu utfarter till bensinmackar och tankstationer. Jag frågade vad hans chef hade att säga om saken. Kan ju ses som arbetsvägran... Nja, han tyckte inte vi skulle tänka så mycket på det. L

Chefen kör ju trots allt även han bil och är intresserad av att bensinpriset går ner... ASG

Sköt om dig nu. Själv ska jag sova. Har inte gjort det inatt...

KRAM!

2008-05-21 @ 09:57:22
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Pia

Nepp, vi firar varken mors- eller farsdag. An någon märklig anledning är det männen som inhandlar present till frun och frun är ju inte hans mamma eller ? Dessutom, varför inte fira mor-far och barnensdag varje dag ;) Affärsmännen skulle bli ännu rikare....

2008-05-21 @ 11:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0