Free Cursors

Morning, morning...

FÖRSTA MAJ VÄLKOMMEN, TRALLA LALLA LA....
image1064

Ja, det var Valborg det, kändes inte direkt så. Maken var ju borta, så här satt jag med mitt lilla vinglas o tittade på tv... MEN, det gick ingen nöd på mig, tyckte det var rätt skönt, faktiskt...
Har nyss haft ett litet snack med vännerna Nita och Gabbi på msn, sååå trevligt... (som alltid)
Ja, som ni vet så är jag sån som alltid vill ha nåt att göra, kan inte sitta still så mycket. Så nu på morgonen kom jag på när jag tittade in i badrumsskåpet (har ett sånt med två dörrar UNDER handfatet) att fy för den lede vad det ser ut därinne... Så nu ska det skåpet få sig en uppfräschning!!! Håller också på och tvättar sånt som ska tvättas separat, det blir ett antal maskiner, men skönt att få undan det!! Så det blir lite fint och fixat tills maken kommer hem på eftermiddagen... *längtar*
image1065min underbara make!!!!!!!
Har glömt att berätta..... Igår ringde de från bemanningsföretaget jag berättade om för ett tag sen, som jag ska jobba åt i sommar. De hade ett kort uppdrag åt mig nästa vecka, tisdag och lördag. Det är ett parkeringsbolag som vill ha en enkätundersökning som vill ha den gjord i ett parkeringshus i stan. De vet  inte vad det går åt i tid, för de ska ha in 75 enkäter sammanlagt på de två dagarna. Så om man får in exempelvis 50-60 på tisdag får man nästan lägga av där, för det är ett krav från parkeringsbolaget att man är där BÅDE tisdag och lördag. Så som det ser ut nu är det jag och en kille som kommer att få det uppdraget, spännande.....

Ja, vad händer annars idag då?? Inte mycket, ska fixa och dona lite här hemma, gillar ju det som ni vet vid det här laget...

Nehej, nu ska jag sätta fart på fläsket, inget vilohem detta..... *asgarvar*
image1066

Massa kramisar
Cimsan

Kloka ord:
Postat av: Melinda

Hej på dig! Riktigt fin blogg du har! Jag har precis gjort om min design, ta gärna en titt och säg vad du tycker. För mycket av något, för lite? Ha en fortsatt bra dag! :)

2008-05-01 @ 10:49:55
URL: http://pindilusen.blogg.se
Postat av: Ulrika

Kikar förbi o önskar trevlig dag o helg =)

Kram Ulrika

2008-05-01 @ 12:15:56
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Mira

Men åååååååååååååååh så fint här är!!!
=)

Ingen vila ingen ro på dig inte. STÄDA STÄDA STÄDA! ;)

Stort grattis för ditt tvådagarsuppdrag. Drt kommer du fixa galant!

Stor kram och ha bästa 1:a maj

2008-05-01 @ 12:46:43
URL: http://metrobloggen.se/husfrun
Postat av: F

Hoppas du får en bra dag!Har inte varit så akiv varken här eller på msn, sorry. Men har inte varit på humör riktigt bara...kan bli så ibland!Men vi hörs säkert snart iaf, kanske loggar in en stund senare idag!Kramis

2008-05-01 @ 13:13:13
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0