Free Cursors

Såååååååååååååååå.....



Nu har jag duschat o lyxat mig, guuud så skönt det var...
Fy tusan vilken morgon... Såhär såg den ut:
06.20 - Gick upp o gjorde frukost till hela familjen, väckte barnen o maken
06.40 - Åt frukost
06.55 - Satte fart på barnen (påklädning, tandborstning, toabesök etc), klädde mig själv i myskläder för att "bara"skjutsa alla...
07.15 - Sonen o jag gjorde oss klara för avfärd (han börjar ju först, kl.08.00, makens barn börjar 08.10)
07.20 - Sonen o jag åkte mot skolan
07.37 - Släppte av honom vid skolan (faaaaaan, fick stå o vänta 4 minuter vid asfaltering...)
07.38 - Satte av hemåt där maken med barn väntade
07.48 - Maken med barn kastar sig in i bilen
07.52 - Sätter av maken på jobbet o fortsätter mot barnens skola
08.08 - Stannar utanför deras hem, sonen springer in o hämtar läxor + jumpadojjor, slänger sig in i bilen igen
08.10 - Släpper av honom på skolan precis på minuten när de ska börja...
08.11 - Jag åker hemåt, lugnt o fint
08.25 - Är hemma
08.30 - Startar en tvättmaskin
08.32 - Svarar på mail som kommit under kväll/natt från mina elever
08.55 - Snackar lite med Gabbi på msn, passar på innan hon ska jobba...
09.25 - Hoppar in i duschen, rakar ben o under armar med veet, fan vad len o fin jag blev!!! Duschar o tvättar håret, smörjer in mig efter konstens alla regler, målar mig lite, blåser o lockar till håret, rengör örhängen som jag inte haft på läge (vanliga guldpärlor), sätter i tre st, ett i vänster och två i höger öra där jag har fyra hål, men det räcker med två...
NU är jag snyggare och renare än Tarzan, om ni bara visste hur skönt det känns efter en sån morgon...
10.25 - Sätter mig här och snackar lite med Mira och Nita och bara njuter, pustar ut lixom...

Snart dags att hänga en tvätt, ska försöka tvätta undan sånt där elände som ska tvättas separat under dagen, så tråkigt att ha det liggande...
Fick en förfrågan i en kommentar från Malin igår om vad som kan finnas i den skymtande buren...
Här kommer en bild på vad som finns där, vår goa underbara lilla kanin Snutt...
 Mätt och trött kanin som vilar sig lite... (taget nu på morgonen)
 Visst e han väl för sööööt???
 Ligger o vilar i huset på landet...

Nej nu ska jag hänga tvätten, så jag hinner med allt... Ska hämta sonen på skolan 14.30 och sen maken 17.00... Sen däckar man nog framför tv:n ikväll, men det kan man ju inte göra, vill så gärna se semifinalen till schalgerfestivalen.. Gillar verkligen inte Charlotte Perelli, konstlad människa det där, finns det egentligen nåt på henne som är äkta??? Ja ja, det får stå för henne...

Vi hörs snart igen, mina vänner...

Varma kramisar
Cimsan

Kloka ord:
Postat av: Mira

Jösses, vilken morgon!!!!!



Och Snutt e ju sååååååååååååå gullig. Vilken kanin, mer som en hund enligt mig!



Charlotte ÄGER! Äkta eller inte!



Pözz

2008-05-22 @ 11:19:13
URL: http://metrobloggen.se/husfrun
Postat av: tigerlilja

Ahhh kaninen är ju bra gullig trots att jag inte gillar dem värst mycket ;-)

Stressig morron, vem fan har inte haft det? *suck' Nu ska jag slappna av en stund innan det är dags för göromål igen...

2008-05-22 @ 11:25:03
URL: http://www.tigerlilja.se
Postat av: Elli

Du har verkligen hunnit med mkt idag :) Jag håller på att städa för fullt här nu... Kommer en och kollar på lägenheten ikväll. Spännande!

2008-05-22 @ 16:56:18
URL: http://snigel.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Vilken söt kanin!

2008-05-30 @ 17:27:09
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0