Free Cursors

Upplärning idag...


Jahapp, så har man då varit på upplärning på företaget som jag ska vicka på i två veckor... Urmysigt, ca 60 pers som jobbar där, ganska stort om man säger så. Mycket att hålla reda på, ska sköta växeln och posthantering + lite annat. Inget som jag inte tror jag kan klara av... Än så länge i alla fall... Kul var det och en härlig miljö att jobba i...
Ska jobba 23/5 - 4/6, det ble ven dag till, men då frågade jag om jag kunde sluta 14.30 för att hinna packa o greja, på torsdag morgon sticker vi nämligen till Stockholm. Svägerskans dotter tar studenten då...
Men som jag känner det nu så ska det bli urkul!!!!
Ja, som ni vet så har jag ju sökt lite jobb runtom... Har ju det där receptionsjobbet som jag var på intervju på förra veckan och där kom jag vidare till sista urvalet, så får vi se vad det kan bli av det. Sen det bemanningsföretaget som jag jobbar åt nu och som har mer åt mig om jag inte får nåt annat, vilket min handledare hoppas på, för hon vill verkligen ha mig kvar... Sen det på Ica som jag helst vill ha, ska söka dom imorrn igen och se om de hittat någon lösning... Sen idag på eftermiddagen, förstår ni, så hade det ringt på min mobil och eftersom jag jobbat kunde jag inte svara, men jag lyssnade av mobilsvar när jag kom hem. Då var det ett företag som sysslar med butiksdemonstratörer (typ laga mat o demonstreera med provsmakning i butiker) som ringde och frågade om jag fortfarande var intresserad. (Sökte detta jobbet i april...) Fattar ni??? Jag förstår inte vad som händer, nu känns det liiite splittrat, vet inte vad jag håller på med, känner mig som en åsna mellan två hötappar...

MEN å andra sidan har jag inte tid att sitta här nu. Maken är ute o spelar golf med en vän och kommer hem om nån timme... Så jag ska förbereda en liten mysmåltid o fira vår dag... Det blir kycklingfilé, hasselbackspotatis och café de paris-sås... MUMSIGT!!!!!

Ha en underbar kväll, mina vänner!!!!!
Nu ska jag ha lite kvalitetstid med spisen och sen med maken... Höres imorrn...

Massa kramisar
Cimsan

Kloka ord:
Postat av: tigerlilja

Ha en riktigt trevlig kväll ni också!

Massa kramar!!

2008-05-20 @ 19:37:49
URL: http://www.tigerlilja.se
Postat av: F

Va kul att så många hör av sig till dig ang jobb:)Grattis till 2 års förlovning också!Kram

2008-05-20 @ 19:44:36
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se/
Postat av: Cia

GRATTIS till eran dag !!!

Mysigt och härligt med denna kärleken L

HOppas ni har det superdupermysigt med allt va det innebär **L**

Fina rosor !

Å gött och härligt med jobben !

Du ska se att det du vill ha mest det får du !!!

Pöss och va rädd om lille gubben

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2008-05-20 @ 20:55:19
URL: http://ciainstocksund2.blogg.se/
Postat av: Gabbi

Morning mitt solsken!!!

Grattis till 2 årsförlovningen avis

Tack för telsamtalet igår..kändes skönt!!!

Ha en fin dag!!

Kramen

2008-05-21 @ 07:42:23
URL: http://mamsen71.blogg.se/
Postat av: Annica

Godmorgon!

Hoppas ni hade en underbar dag igår!

Är det du som skickat sms till mig?

Min telefeonbok är raderad pga knäpp telefon så jag har ingen aning längre vem som smsar mig... L

Ha en underbar dag i dag med!

2008-05-21 @ 09:36:53
URL: http://anja72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0